צמד הזמרים סטטיק ובן אל הפך בשנים האחרונות לזוג הכי לוהט במוזיקה הישראלית. לצד ההצלחה בתחנות הרדיו ומיליוני הצפיות ביוטיוב הפכו גם חייהם האישיים של השניים למוקד עניין בציבור. לפני כחודש הכריז בן אל על שמו של בנו הראשון, תו פרינס תבורי, ועורר סערה רבתי ברשת, אמש גם חברו לצמד, סטטיק, שבדרך כלל משתף פחות מחייו האישיים - חשף פרט לא צפוי בפרק "הכוכב הבא לאירוויזיון". הזמר גילה כי מחלה קשה גרמה לו להיות משותק במשך שבעה חודשים ולצאת מהצבא.



מול שולחן השופטים התייצב המתמודד בן ה-21 יקיר רדא. "אני עוד חודש משתחרר. אני כרגע ג'ובניק, התחלתי בחטיבה קרבית שהתפקיד שלה זה לשמור יהודה ושומרון", סיפר המתמודד. כשנשאל מדוע פרש מהיחידה הקרבית השיב: "לא פרשתי, לא הרגשתי טוב".



השיתוף של רדא גרם לסטטיק לחשוף את סיפורו האישי מתקופת השירות הצבאי. "זה ממש כמו הסיפור שלי, אני הייתי קצין בצבא", חשף סטטיק, "וחליתי במחלה מאוד קשה שקוראים לה 'ריקציה', זה זיהום רב מערכתי".





"הוציאו אותי מהצבא, הייתי שבעה חודשים משותק למיטה עם חום. זו מחלה מאוד מאוד קשה, פגעה לי בגוף, עד היום ואני כבר אוטוטו בן 28, וזה היה כשאני הייתי בן 21", המשיך הזמר. "בגלל זה בעצם יצאתי מהצבא והפסקתי מוקדם את השירות. למזלי היו לי שני 'ארונות', הייתי כבר סגן אז. אני לא יודע מה קרה לך, אבל אני יכול לספר שזה עשה לי את כל הטוב שבעולם, זה היה סבל שהיה שווה את זה".



קרן פלס, לא הצליחה שלא להגיב לחשיפה של סטטיק ואמרה: "וואו סטטיק. איזה גבר מושך אתה. אין לתאר"