הזוכה השערורייתי של "כוכב נולד", ג'קו אייזנברג, שניצח בעונה הרביעית של של תוכנית המוזיקה, עם שירו המקורי "נרדם על החולות", ידע עליות וירודות בקריירה שלו. המוזיקאי הסתבך זמן קצר אחרי זכייתו בגלל ראיון בו סיפר על העובדה שלא גויס לצה"ל, ואף שאינו מתחרט על כך. הראיון הוביל לתגובות חריפות בציבור במיוחד על רקע סיומה של מלחמת לבנון השנייה, וקריאות להחרמתו. כעת, אחרי התנצלות פומבית מעל במת טקס אנשי השנה, ומעל עשור מאז השערורייה אייזנברג משחרר סינגל ראשון "הימים" מתוך אלבום הסולו השני שלו, שעתיד לצאת בהמשך השנה.



אייזנברג נולד בנתניה, ופרץ לתודעה בעונה הרביעית של התוכנית הריאליטי, מהאודישן הראשון שלו בו שר את שירו המקורי "נרדם על החולות", אותו גם ביצע בגמר, ומיד הפך ללהיט. בהמשך כבש את הפלייליסט עם השיר שכתב לעונה החמישית של כוכב נולד "קשה לי להתרגש".





בימים אלו ג'קו מעביר ימים ארוכים באולפן ההקלטות ומסיים את העבודה על אלבום הסולו השני שלו. "הימים" הוא הסינגל הראשון אותו משחרר מתוכו ואיתו יוצא גם קליפ מושקע שמזכיר סרט קולנוע ומעניק לשיר בדיוק את הצבעים הנכונים בזמן הנכון.



אייזנברג סיפר עם יציאת השיר החדש: "תקופה ארוכה הופכת לסרט קצר שנשאר בכם לנצח. מילים מאבדות מכוחן והופכות לזכרון. לקח הרבה זמן עד שהרגשתי מספיק שלם עם עצמי כדי לחשוף ולהחשף שוב. 'הימים' הוא יריית פתיחה לאלבום חדש."