לאחר שכבשה בסערה את האירוויזיון ואת המצעדים ברחבי העולם עם TOY: נטע ברזילי משחררת היום (שישי) שיר וקליפ ראשון ויוקרתי מאז התחרות. שמו - "באסה סבבה". 


ב-12 במאי 2018 חוללה ברזילי, זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון", היסטוריה כשזכתה במקום הראשון בתחרות האירוויזיון לראשונה מזה 20 שנה והביאה גאווה רבה לישראל. השיר הזוכה Toy שבר שיאי צפייה ביוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק, ואף הגיע למקום הראשון במצעד ה-Dance Club של המגזין האמריקאי בילבורד.
בזמן שחלף הספיקה ברזילי (26) להפוך לשגרירה תרבותית גדולה עבור ישראל, הופיעה ברחבי העולם בהצלחה רבה ואצלנו הפכה למאמי הלאומית החדשה. עם זאת, היא עדיין מסתפקת בדירת השותפים התל אביבית שנתנה לה קורת גג חמה ועוטפת גם בימי האנונימיות, וממשיכה להתגורר שם גם היום. לאחרונה היא הוחתמה בחברת התקליטים הבינלאומית BMG, שבין האמנים המיוצגים בה ניתן למצוא את ברונו מארס, לני קרביץ, קיילי מינוג, ג'ון לג'נד ועוד.

"למדתי השנה דרך הקהל שלי שאני יותר חזקה ממה שנדמה לי שאני", אומרת ברזילי, "ושהאור והשמחה בתוכי והאנשים שסביבי מסוגלים לנצח ביחד את כל החושך שבא מבפנים ומבחוץ. קרנף היא חיה עם עור עבה מאוד שמגנה על עצמה ועל העדר שלה בתקיפה ולא בבריחה. היא גם חיה בעדרים והם נעים ושורדים יחד".

נטע ברזילי. צלם : דניאל קמינסקי
נטע ברזילי. צלם : דניאל קמינסקי


כגודל ההצלחה, כך גם גודל הציפייה. מאז שזכתה בתחרות השירים האירופית, כל העיניים נשואות אל נטע, ואל השיר הראשון שהיא משחררת מאז התחרות, שבעצם מהווה השיר הראשון עבורה מחוץ למסגרת ממלכתית. השיר – Bassa Sababa המושר בלועזית, נכתב והולחן על ידי אבשלום אריאל, סתיו בגר ונטע ברזילי, שכולם גם שותפים ביצירה Toy.

הקליפ הבינלאומי שמלווה את הסינגל בוים על ידי רועי רז וצולם בקייב, כשהוא מונה למעלה מ-250 אנשי צוות וכ-50 רקדנים ומשתתפים. על פי ההערכות, עלות הקליפ קרובה למיליון שקלים. "אני מתרגשת לחלוק איתכם את 'באסה סבבה'- המנון חגיגי ומעצים, על יציאה לעצמאות מכל הבחינות, על להיכנס בקושי שבחיים - ביחד - ועם המון שמחה, קלילות וצבע", סיכמה ברזילי.

נטע ברזילי BASSA SABABA. צלם : דניאל קמינסקי
נטע ברזילי BASSA SABABA. צלם : דניאל קמינסקי