אחת ההפתעות הגדולות של העונה האחרונה של "הכוכב הבא" הייתה ההתמודדות של הזמרת הוותיקה מאיה בוסקילה, שבחרה ולעמוד מול צעירים ללא ניסיון בתחרות על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון. במשך העונה זכתה בוסקילה לתשבוחות השופטים ואף נבחרה על ידי מומחים וזוכי האירוויזיון בשנים קודמות למועמדת שראויה ביותר לייצג את ישראל בתחרות.

כנגד כל הציפיות, בגמר "הכוכב הבא", מי שהודחה ראשונה ולא עלתה לשלב השני בתחרות הייתה בוסקילה. הזמרת בחרה לשירה את השיר "Euphoria" שזכה באירוויזיון 2012 - אך קיבלה 54 אחוזים בלבד, והפסידה לשפיטה ב-9 נקודות. בראיון ל"מעריב אונליין" סיפרה בוסקילה על האכזבה מהתוצאה, וגילתה האם היא מתחרטת על ההשתתפות, והאם ויתרה על חלום האירוויזיון.

איך ההרגשה?
"בסדר גמור האמת, ירדה אבן מהלב. ירד הלחץ".

יש אכזבה?
"יש אכזבה תמיד. כי אנחנו נורא רוצים לנצח כל הזמן, כבני אדם, כאמנים, אבל אני לא בן אדם תחרותי, אז אני חושבת שלקחתי את זה יותר בקלות. חוץ מזה שקיבלתי כל כך הרבה, קיבלתי את הזכות להיות הפריים טיים כל כך הרבה, ושהקהל יכיר אותי, קהל שלא הכיר אותי, קהל שלא קיבל את מי שאני, קהל שלא ראה את האדם מאחורי הזמרת, זה היה כל כך מרגש בעיניי".

הרבה אנשים הרימו גבה כשהלכת לתוכנית, שאלו למה זמרת מנוסה צריכה להתחרות מול מתמודדים צעירים. איך את ראה את זה היום?
"אני חושבת שזה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי בקריירה, זאת הזדמנות לומר לאמנים מוכרים 'תלכו, תמשיכו, שימו את האגו בצד, תגשימו את החלומות שלכם', מה רע בזה?".

אז אין חרטה?
"לא. חלילה".



יש דיבורים שהקדם אירוויזיון הולך לחזור לידי "כאן", ויהיה קדם רגיל, נראה אותך שם?
"לא נראה לי. אבל אני חושבת שעברתי כל כך הרבה בקריירה, ואני בטוחה שאני עוד אעבור הרבה חוויות והדבר הכי חשוב לי כרגע זה לראות את חצי הכוס המלאה ומחר זה יום כיף עם הבן שלי לני ובן זוגי עוזי. ברוך השם יש לי מלא הופעות שנכנסו, אז אני מאושרת בחלקי".

אז כרגע את חלום האירוויזיון הנחת בצד?
"אני חושבת שכרגע, בקונסטלציה הזאת אין לי ברירה".