“לא עשיתי את זה, אני נלחם על החיים שלי”, קרא הזמר והמפיק המוזיקלי אר.קלי בבכי בראיון הטלוויזיוני הראשון שלו מאז שנעצר והואשם בארבעה מקרים של אונס ותקיפה מינית בעשרים השנים האחרונות. “כמה טיפש צריך להיות כדי לעשות דברים כאלה?”, תהה.



קלי (52) נעצר לפני כשבועיים אחרי שהתביעה בשיקגו הגישה נגדו כתב אישום שכולל תשעה סעיפים על תקיפה מינית חמורה נגד שלוש קורבנות בנות 13 עד 17 וסעיף על תקיפה מינית של אישה נוספת שגילה לא נמסר. העבירות בוצעו לכאורה מאז מאי 1998.



כתב האישום הוגש אחרי שנחשפה קלטת וידיאו שמציגה את קלי מקיים יחסי מין עם קטינה, ולאחר שהטענות נגדו נחשפו בסרט התיעודי “לשרוד את אר. קלי”. קלי, שהכחיש את החדשות ושוחרר בערבות אחרי יומיים במעצר, עלול להישלח ל־70 שנות מאסר אם יורשע בכל הסעיפים.







אתמול שודר בתוכנית הבוקר של רשת CBS ראיון ראשון של קלי מאז שהפרשה התפוצצה, והזמר לא הסתיר את התרגשותו ואת זעמו. כאשר המראיינת גייל קינג הציגה בפניו טענות של נשים שאמרו כי קיים עמן יחסי מין כשהיו מתחת לגיל 18 או שעשה “דברים שאסור לדבר עליהם”, דחה זאת קלי. “לא נכון”, אמר. “אלה לא שמועות ישנות”, המשיכה קינג. “לא נכון. בין אם אלה שמועות ישנות, חדשות או עתידיות, זה לא נכון”.



מיד לאחר מכן, הוא פנה ישירות למצלמה ופצח בנאום נרגש. “זה טיפשי! תשתמשו בהיגיון שלכם”, דיבר אל הצופים כשקולו נשבר לעתים. “תשכחו את הבלוגים, תשכחו איך אתם מרגישים לגבי. תשנאו אותי אם אתם רוצים, תאהבו אותי אם אתם רוצים. אבל תשתמשו בהיגיון. זה מעשה מטופש מצדי, עם כל העבר המטורף שלי. אני צריך להיות מפלצת להחזיק בנות בניגוד לרצונן, לכלוא אותן במרתף שלי ולא לאפשר להן לאכול, לא לאפשר להן לצאת אלא אם הן צריכות נעליים מהדוד במורד הרחוב”.





קלי המשיך וקרא “תפסיקו עם זה. די עם המשחקים. אני לא עשיתי את הדברים האלה! זה לא אני! אני נלחם על חיי המזורגגים!”. בשלב נוסף בראיון, נראה קלי קם ממקומו, ויד מסתורית הופיעה מאחוריו ואחזה בו, בעוד שקינג המשיכה לשבת במקומה ונראתה רגועה.




"הסדרה "לשרוד את אר. קלי" משודרת בyes דוקו וב- STINGTV