לאחר שנחשפה הסקיצה בביצוע אוהד שרגאי לשיר, נחשפה לפני השידור הממלכתי של כאן 11 הערב (ראשון), גם הגרסה הסופית של קובי מרימי לשיר שייצג אותנו באירוויזיון.

השיר "Home" שצפוי לייצג אותנו בתחרות האירוויזיון 2019 שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב בחודש מאי הקרוב, נכתב על ידי אוהד שרגאי וענבר ויצמן (לוקה) ונתפר היטב למידותיו הלא קטנות של קובי מרימי, זוכה "הכוכב הבא לאירוויזיון" 2019.

בהאזנה לשיר, ניכר כי הוא הולם היטב את קולו של מרימי, הן מבחינת המלודיה השקטה שמתפרצת בפזמון ומצליחה לסחוף את המאזין, והן מבחינת הליריקה שמשרתת היטב את המנגינה.

עם זאת, נשמע לי כי מרימי מגזים יתר על המידה בדרמטיות שבביצוע השיר, במניירות שגם ב"כוכב הבא" לא תמיד שיחקו לטובתו, אך כן מצליח לרגש ולגעת ולהביא את הטוטאליות שלו בביצוע ובקולו הייחודי שהובילו לזכייתו בתחרות הישראלית.

אם אהיה כן, קשה לי לראות את השיר זוכה בתחרות האירוויזיון (למרות שכולי תקווה וציפייה לטעות בסברתי זו) או אפילו מגיע לחמישייה הראשונה, ולו מהסיבה שהוא מתאים אמנם למרימי, אך חסר אקשן ופלפל שכן יכולים להביא את הדאבל, בייחוד לאחר הוייב שהביאה איתה נטע ברזילי.