עולם המוזיקה הישראלי ידע בשנים אחרונות לא מעט שיתופי פעולה מפתיעים וחוצי ז'אנרים, ביניהם עומר אדם ושלה ארצי בשיר "לא הפסקתי לחפש אותך", עדן בן זקן ורבקה זוהר בשיר "מה אברך", אייל גולן ואילנית ב"שיר של יום חולין" וכמובן עדן בן זקן וגלי עטרי בגרסה החדשה לשיר "הללויה". הבוקר (שני), השיקו הראפר מוקי והזמר הים תיכוני מאור אדרי דואט מפתיע משלהם - "כותב שירים".



 "קבענו. נפגשנו באולפן של מאור ויצאנו ממנו לפנות בוקר אחרי לילה ארוך וכיפי של עבודה", סיפר מוקי. "סיפרתי לו שגילי זכאי שלח לי לפני כמה ימים שיר. הקשבנו ועפנו". כך התחיל הקשר בין שני יוצרים שבאים מעולמות מוזיקליים שונים שחברו יחדיו.





"אין לי כל ספק שמאור הוא אחד הזמרים המוכשרים בדור הצעיר, בז'אנר שלו ובכלל. יש לו קול שלא ייאמן, הוא שר במן קלות כזו - שמעוררת קנאה", מסביר מוקי. "הוא יצירתי, אינטליגנטי, חרוץ, מוזיקלי מאוד, תענוג לעבוד איתו והוא גם בחור מצחיק לאללה. נוצר בינינו קשר מעולה ואנחנו בהחלט מתכוונים להמשיך ולטפח אותו. מי יודע לאן תוביל הדרך".



אדרי: "זו הייתה הפתעה עבורי. שמחתי שהוא הרים את הכפפה וכבר באותו ערב עפנו באולפן. חיפשנו את הדרך לחבר בין העולמות אבל לשמר את


האותנטיות שלהם. אני מאוד מתחבר למוזיקה של מוקי, אוהב את הדרך שבה הוא כותב את הדברים שלו, אוהב את העולמות מהם הוא מגיע ואת האנרגיה הייחודית שלו".