חיי הזוהר והתהילה של של כוכבי הוליווד ועולם המוזיקה עלולים להיות לחוצים וקשים במיוחד. שגרת החיים שבין הצילומים, ההקלטות וההופעות, מאחורי הקלעים של מה שאנחנו רגילים לראות על המסך הביאה כוכבים רבים למחוזות לא נעימים. אך יש ביניהם כאלו שידעו לקחת צעד אחורה ולעשות ב"בדק בית" נפשי. בפוסט אינסטגרם שפרסם אמש, ג'סטין ביבר, הודיע כי הוא פורש ממוזיקה עד להודעה חדשה כדי להתמודד עם דיכאון ו"בעיות עמוקות".



"הייתי בסיבובי הופעות במשך כל שנות הנעורים ותחילת שנות ה-20 שלי", כתב ביבר בפוסט. "כמו שרבים מכם ודאי ראו, לא היה לי טוב במהלך הסיבוב האחרון, והבנתי שזה לא מגיע לי, וזה לא מגיע לכם. אתם משלמים כסף כדי לקבל הופעה מהנה ואנרגטית, אני לא הייתי מסוגל לספק לכם את זה מבחינה רגשית בסמוך לסיבוב ההופעות האחרון".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

So I read a lot of messages saying you want an album .. I’ve toured my whole teenage life, and early 20s, I realized and as you guys probably saw I was unhappy last tour and I don’t deserve that and you don’t deserve that, you pay money to come and have a lively energetic fun light concert and I was unable emotionally to give you that near the end of the tour. I have been looking, seeking, trial and error as most of us do, I am now very focused on repairing some of the deep rooted issues that I have as most of us have, so that I don’t fall apart, so that I can sustain my marriage and be the father I want to be. Music is very important to me but Nothing comes before my family and my health. I will come with a kick ass album ASAP, my swag is undeniable and my drive is indescribable his love is supernatural his grace is that reliable.... the top is where I reside period whether I make music or not the king said so. but I will come with a vengeance believe that.. (grammar and punctuation will be terrible pretend it’s a text where u just don’t care).

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on



בדבריו, התייחס ביבר לסיבוב ההופעות איתו הוא רץ משנת 2016, "Purpose World Tour", שיצא אחרי אלבום בעל אותו שם. בהתחשב בעובדה שהמיני-אלבום הראשון שלו יצא לפני עשור, כשהיה בן 15 בלבד, ניתן להבין את הצורך של הזמר בהפסקה.



"אני מחפש, וטועה כמו כולם", הוסיף ביבר שהתחתן לאחרונה עם בת זוגו היילי בולדווין. "עכשיו אני רוצה להתמקד בריפוי חלק מהבעיות העמוקות שיש לי כדי שלא אתפרק, כדי שאוכל לשמור על הנישואים שלי וכדי שאוכל להיות בהמשך האבא שאני רוצה להיות. המוזיקה שלי חשובה לי, אבל שום דבר לא חשוב כמו המשפחה שלי והבריאות שלי".



כדי לא להותיר את המעריצים מאוכזבים מדי. הבטיח ביבר כי לא מדובר בפרישה סופית וכי הוא עוד יחזור באלבום בועט.