באסה או סבבה? לאחר שכבשה בסערה את האירוויזיון עם שירה "TOY", ואת המצעדים ברחבי העולם עם שירה "באסה סבבה", נטע ברזילי שחררה הבוקר (שישי) שיר וקליפ חדשים הנושאים את השם "NANA BANANA".





ב-12 במאי 2018 חוללה ברזילי, זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון", היסטוריה כשזכתה במקום הראשון בתחרות האירוויזיון לראשונה מזה 20 שנה והביאה גאווה רבה לישראל. השיר הזוכה Toy שבר שיאי צפייה ביוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק, ואף הגיע למקום הראשון במצעד ה-Dance Club של המגזין האמריקאי בילבורד.

היום, ה-10 במאי 2019, שנה מינוס יומיים אחרי הניצחון, נחשף לעולם סינגל חדש של הזמרת, שייצא שוב במקביל בארץ ובעולם. השיר נחשף ביו-טיוב הרשמי של נטע עם קליפ אנימציה מיוחד, והוא יהיה זה שאיתו תופיע ברזילי על במת האירוויזיון השנה.

כזכור, הסינגל האחרון של ברזילי, "באסה סבבה" שיצא לפני ארבעה חודשים וצבר 17 מיליון צפיות ביוטיוב, התברג  למקום השישי במצעד המוזיקה החשוב בעולם, ה-"Billboard" האמריקאי, בקטגוריית "Dance Club Songs".

מיקומה במקום הגבוה במצעד האמריקאי, הביא אותה לניצחון על מוזיקאים בינלאומיים גדולים וותיקים כמו אריאנה גרנדה, שהגיעה עם שירה "7 Things" למקום השביעי, קלי קלרקסון שהגיעה עם שירה "Heat" למקום התשיעי, ו-"365" של zedd וקייטי פרי שהגיע למקום ה-22.