קובי מרימי ביצע את החזרה הראשונה שלו עם הגרסה המחודשת לשירו home לקראת גמר תחרות האירוויזיון שתיערך במוצאי שבת הבא בתל אביב. ״אני תמיד בוכה״ הודה מרימי הרגשן בתחילת מסיבת העיתונאים, שנערכה זמן קצר לאחר סיום החזרה. כאשר במאי השיר, יואב צפיר, הצטרף אל מרימי ושני נציגים נוספים מהמשלחת שישבו על הבמה, הוסיף מנחה האירוע בהומור, ״אל תחבק אותו יותר מידי, הוא יבכה״.



מרימי חלם מגיל צעיר להשתתף בתחרות האירוויזיון. "זה היה מדהים להיות על הבמה הזו. גם עכשיו אני מרגיש שאני רוצה לבכות, והחלק הכי קשה על הבמה היה פשוט לשיר. אבל זה היה כיף גדול וזו רק חזרה ראשונה. בהמשך הדברים יהיו מדהימים עוד יותר״, הוסיף מרימי.





מרימי נשאל על השינויים שהוכנסו בגרסה המקורית, שזכתה לתגובות לא מעודדות ומפרגנות, ואמר כי זה צעד מאד מקובל לשנות את גרסת הבמה.


״לפי דעתי הגרסה החדשה מצוינת והביצוע שלו היה מצוין. זה הרבה יותר חי וסוער מהגרסה הקודמת, שהיתה שטוחה ופחות מלהיבה״ מוסיף מתיה סטפיין, עיתונאי צעיר מלובלין, פולין, שזה כבר האירוויזיון הרביעי שהוא מסקר עבור עיתונו.



על הפער בין הביקורת המקומית על השיר של מרימי לבין ההתלהבות מחוץ לישראל מוסיף סטפיין כאנקדוטה, כי גם בפולין לא אוהבים את השיר שלהם. ״זו נקודה מאד מעניינת״.