חרם מבית: חתן פרס ישראל, הרקדן והכוריאוגרף, אוהד נהרין, הודיע הבוקר (ראשון) כי הוא מביע תמיכה ברעיונות תנועת החרם נגד ישראל. מפתח שיטת "גאגא – דרך עבודה גופנית המתאימה לכל אחד", סיפר לרזי ברקאי בתוכניתו "מה בוער" בגלי צה"ל כי הוא "מזדהה עם אג'נדת ה-BDS, הם נגד הכיבוש".



אתה מזדהה עם ה-BDS? לאג'נדה של הכיבוש נוספו עוד כמה אג'נדות אחרות מפוקפקות למדי.
"אני לא אכנס לרבדים האלו, כי גם ה-BDS מדברים בשחור-לבן. אני אמרתי תמיד שאם להחרים את ההופעה שלי ישפר את המצב בשטחים או יביא לפתרון לסכסוך, אני אתמוך בחרם עצמי. אני בעד האג'נדה, זה שהם לא מצליחים ולא עוזרים לאנשים בשטחים - פה הבעיה".



נהרין, שהערב יופיע בהאנגר 11 עם שיטת התנועה שהמציא, יחד עם 11 רקדנים, וכל ההכנסות מהאירוע יתרמו לאגודה לזכויות האזרח. "אחת הסיבות שאני עושה את האירוע היום, היא שהאגודה הזאת תומכת בכל הקשת של האנשים בארץ, גם לאלו שה-BDS חפץ בעיקרם".





כשנשאל מאיפה מגיע השם "גאגא" סיפר נהרין: "חיפשתי שם שנאמר בקלות בכל שפה, יש בו רוח שטותית והוא נשמע יפה, וגם פונטית הוא נשמע יפה. זה קשור למשחק הילדים ששיחקנו".



"מדובר בשיטת 'וורק-אאוט', לאנשים שאין להם ניסיון מוקדם במחול. המשותף בין מישהו שהוא מפותח, משוכלל מצטיין, לבין מישהו שהוא אפילו נכה - גדול מה מהשונה. אם מדובר במקומות כבויים בגוף, במאמץ, בזריזות, הם קשורים לאו דווקא לריקוד, אלא לאיכות חיים, והרבה פעמים נועלים בנו, והרבה פעמים הם נעולים בנו".