האייטיז שוב כאן: "פלאשדנס", אחד הסרטים האייקוניים של שנות השמונים עושה עלייה במחזמר חדש. התלבשנו בהתאם ל"דרס קוד" של התקופה והגענו לפגוש את הקאסט עטור הכוכבים. היה גזעי!

המחזמר עטור השבחים המבוסס על סרט הקולנוע הידוע והבלתי נשכח משנות שמונים, מגיע לישראל. סיפורה מעורר ההשראה של אלכס אוונס, צעירה יפהפייה והחלטית העובדת ביום במפעל, ובלילה כרקדנית במועדון רוקם עור וגידים על במת "תיאטרון תל אביב", החדש.

"זה מסוג הסרטים ה'קאלטיים' שהמוזיקה בהם מנצחת", סיפרה ריקי גל, המגלמת את האנה, ל"מעריב אונליין". "הסיפור האנושי מנצח, אבל בעיקר המוזיקה מנצחת. היום אני שומעת את הלהיטים האלו מבוצעים על ידינו ואני אומרת 'וואו'".

ספיר יצחק, שמגלמת את התפקיד הראשי, אלכס, מספרת: "'פלאשדנס' מדבר על ערכים, הערך של חברות, על הגשמת חלומות, על אהבה ועל מעמדות. זה תפקיד מדהים, אני עוד לא מעכלת, אלכס היא בחורה מדהימה שרוצה לנסות את מזלה ולהתקבל לבית הספר הגבוה לריקוד".

בשבילך זו פעם ראשונה בתפקיד ראשי, איך את מרגישה עם זה?
"מדהים! המון אחריות, וצריך להיות ממוקד. אני ממוקדת מטרה כרגע. במיוחד דקה לפני הפרזנטציה".

צחי הלוי, מדובר במחזמר עם הרבה ריקודים, אתה עושה סלטות באוויר?
"פה ויתרתי על הסלטות. נורא התעקשו שאני אעשה סלטה, אבל באיזשהו שלב אמרתי, 'בואו נחכה, וניתן לרקדנים לעשות את הסלטות, אני אשחק ואשיר'".

שאלנו את השחקנים על הפריט שהם היו מחזירים משנות השמונים. רויטל זלצמן, המגלמת את גלוריה, בחרה בכותפות הנפוחות שקישטו את בגדי העשור, הלוי בחר בג'קט ג'ינס, יונתן פז שמשחק את הארי בחר בשיער האייטיזי, ריקי גל הייתה מחזירה את "התמימות" ויצחק סיכמה במילים "הכל! תקופה מושלמת".

עוד ביקשנו מהכוכבים לבחור שיר אהוב משנות השמונים, זלצמן בחרה ב-"I'm so exited" משנת 1982, פז בחר בשיר "Out Here On My Own" משנת 1981, הלוי בחר בשיר "Maniac" מתוך הסרט שיצא בשנת 1983, ואילו יצחק בחרה בשיר הנושא של הסרט "What a Feeling".