איש העסקים, האמרגן והמפיק הישראלי, יהודה טלית, הלך היום (שבת) לעולמו בגיל 74 לאחר מאבק במחלה קשה. במהלך הקריירה שלו ייצג טלית אמנים ישראלים בולטים, בהם אריק איינשטיין, שלום חנוך, דני סנדרסון, דיוויד ברוזה, אבי קושניר וחברי הלהקות "כוורת" ו"הצ'רצ'ילים". הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ועשרה נכדים. 



טלית הקים ב-1977 את "טלית הפקות" ובשנות ה-80 החברה הפיקה קונצרטים בארץ לאמנים בינלאומיים, בהם בוב דילן, טרייסי צ'פמן, דייר סטרייטס, סטינג, לאונרד כהן, בוי ג'ורג', בילי ג'ואל, בראיין אדמס, ג'ו קוקר, חוליו איגלסיאס, דוראן דוראן, דייוויד בואי ויוריתמיקס. 



ב-1997 הוא הקים את חברת "טלית תקשורת", שהפכה לחברת האם של "טלית הפקות", כשבמקביל הוא חבר לשותפות עסקית עם רון אייזק בהקמת חברת ההפקות איגואנה. ב-1998 רכש טלית את זכויות השידור בישראל של ערוץ האופנה.



ב-1999 חבר טלית לטמירה ירדני וחיים סלוצקי בהקמת חברת "סינרגיה תקשורת", שזכתה ברישיון להפיק את ערוץ הטלוויזיה בלוויין YTV. במקביל, הוא נכנס לשותפות עסקית עם ענק התוכן הגרמני EM.TV, במסגרתה רכש זכויות שידור של תוכניות אנימציה כמו הדבורה מאיה, מרקו, פינוקיו, נילס הולגרסון, בילבי וקלסיקות נוספות ששודרו בטלוויזיה הישראלית.


ב-2000 יצר טלית שותפות עסקית נוספת עם חברת ההפקות של ג'ים הנסון, ממנה רכש את הזכויות המסחריות בישראל עבור תוכנית הטלוויזיה החבובות, וב-2001 הקים את "ערוץ הקבוצות" ששידר כתבות צבע ואת משחקיהן של מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומנצ'סטר יונייטד בערוצי הכבלים והלווין.