בשנות ה-60 וה-70 נחשב פסטיבל הזמר והפזמון לאחד האירועים הממלכתיים האהובים במדינה, כשהוא סיפק מדי שנה לא מעט להיטים חדשים שבמרוצת השנים הפכו לקלאסיקות. בפסטיבל הזמר של 1979, פסטיבל בו זכתה להקת "חלב ודבש" עם השיר "הללויה" שעימו גם זכתה אחרי כן באירוויזיון, היו מספר להיטים שאמנם לא זכו במקום הראשון, אבל הפכו לקלאסיקות.



"אין לי איש מלבדי" (צביקה פיק), "שנינו יחדיו" (חדוה עמרני), "נולדתי לשלום" (סקסטה), "תודה רבה" (ריקי גל) הפכו ללהיטים אבל אחד הבולטים והזכורים מהפסטיבל היה "לעולם בעקבות השמש" שכתב אהוד מנור, הלחין ועיבד רוני וייס וביצעה הזמרת שרי, שכבר באותה עת פיתחה קריירה די מצליחה בברזיל.



כעת, השיר שהפך לאחד המזוהים ביותר עם סוף הסבנטיז, זוכה לחידוש מפי עומר אדם ובתה של שרי, אדר גולד ("ילדי החוץ"), הפעם בעיבוד מחודש של אסף צרויה. השיר יוצא כחלק מקמפיין חדש של רשת אופטיקנה למותג משקפי השמש VERSO.





בעוד הגרסה המקורית הייתה פופ-רוקית, הגרסה של אדם משלבת כמה אלמנטים: מצד אחד בתחילת השיר יש מקצב של פופ פיפטיזי (סטייל פול אנקה) כמו שסטטיק ובן אל, למשל, עשו בשירם "זהב". בהמשך יש אלקטרו עם מרבד ים תיכוני ואחרי כן דאנס עכשווי.



הביצוע של אדם, שכולל את הסלסולים הייחודיים לו, מתחיל טוב אבל בהמשך הולך קצת לאיבוד ונשמע טכני מדי ופחות עם רגש, אבל עדיין עם צ'ארם כיפי והרעיון לחדש שיר בן 40 שנה ולהנגיש אותו לצעירים שאולי לא מכירים אותו, הוא מבורך בעיני.





עוד פרט טריוויה שולי ששמתי לב בשיר הוא כי אחד מנגני הקלידים בשיר של אדם הוא לא אחר מאשר יהודה סעדו, זוכה "כוכב נולד" בשנת 2005 (כשאדם עוד היה בן 12) ואני מודה, נחמץ לי טיפה הלב שהוא מנגן קלידים במקום לממש את הפוטנציאל שהיה בו, אבל אולי זה חלק מהמחיר שמשלמים גיבורי ריאליטי.