שיר פינטו, דוברו של הזמר צביקה פיק, פרסם היום (שישי) הודעה מיוחדת לכלי התקשורת, בעקבות שמועות, לכאורה, בנוגע למותו של פיק. בהודעה מטעמו נמסר כי "לאור שמועות מצערות שרצות בשעה האחרונה, אנחנו רוצים לחדד ולהבהיר שמצבו של צביקה פיק מצוין. די לחרושת השמועות השקריות וחסרות השחר אשר רצות כמו אש בשדה קוצים. צביקה פיק המאסטרו יחזור בקרוב אל הבמות הגדולות בישראל".



לפני שבועיים, בראיון מיוחד ל-TMI מעריב, הכריז פיק, שנה לאחר האירוע המוחי שאילץ אותו ללמוד מחדש לדבר וללכת, כי "בעוד פחות משנה אכבוש שוב את הבמה".



בראיון הוא התייחס גם לשמועות בנוגע למצבו שהתפרסמו בשנה האחרונה. לדבריו, "היו הרבה שמועות, זה נכון. אני לא אמרתי שום דבר במשך שנה שלמה, כי הייתי עסוק בדברים שיקרים לי, במשפחה ובהחלמה, אבל ראיתי ושמעתי את הכל ודי, נמאס לי. רציתי לשים סוף לשמועות ובגלל זה התראיינתי. אין לי מה להסתיר. הראיון היה משהו שרציתי לעשות כבר הרבה זמן, רק חיכיתי לזמן הנכון".



כזכור, בשנת 2018 בערב יום העצמאות פיק חש ברע במהלך טיסה מלונדון לישראל. המטוס נחת נחיתת חירום בווינה בו פיק אושפז בבית חולים מקומי, שם הסתבר כי הוא עבר שבץ מוחי. לאחר כשבוע הועבר לאשפוז בישראל, ולאחר מכן למרכז שיקומי.