המופע המצולם METALLICA & SAN FRANCISCO SYMPHONY² של להקת ההבי מטאל המצליחה מטאליקה מגיע לישראל ולרשת בתי הקולנוע יס פלאנט ב-10 לאוקטובר, במסגרת אירוע קולנועי חד פעמי שיתקיים גם בבתי קולנוע נבחרים ברחבי העולם.



האירוע מתקיים לרגל 20 שנה להופעות S&M פורצות הדרך של הלהקה, שהוקלטו עם התזמורת הסימפונית של סן פרנסיסקו. ההופעה משחזרת שירים מהופעת ה-S&M המקורית ב-1999 וגרסאות סימפוניות לשירים חדשים שיצאו מאז, ומעניקה למיליוני מעריצים ברחבי העולם הזדמנות לחוות את המופע כקונצרט מודרני על המסך הגדול.





מטאליקה, מחלוצות הסצנה העולמית שנמצאת אתנו כבר קרוב ל-40 שנה, הוקמה בלוס אנג'לס ב-1981 על ידי המתופף האגדי לארס אולריך והגיטריסט וסולן הלהקה ג'יימס הטפילד. הלהקה האמריקאית הפכה מהר מאוד לאחת מלהקות הרוק המשפיעות והמצליחות ביותר בעולם ובהיסטוריה, ולאייקון בקרב מעריצי מוזיקת המטאל בעולם, כל זאת לאחר שמכרה כמעט 120 מיליון אלבומים ברחבי העולם.



אירוע ההקרנה יתרחש במקביל באולמות קולנוע ברחבי העולם ב-9 לאוקטובר, אך בארץ הוא יתקיים יום לאחר מכן, ב-10 לאוקטובר, מפאת יום כיפור.  ההקרנה תתקיים בכל בתי הקולנוע של רשת יס פלאנט: חיפה, זכרון יעקב, באר שבע, ירושלים, קניון איילון ברמת גן וראשון לציון, שם יוקרן המופע גם במתחם ה- VIP המפנק. הכרטיסים להופעה יימכרו באתר ובקופות הרשת ברחבי הארץ.



לינק לרכישה: https://www.yesplanet.co.il/films/metallica-concert/3652s2r#/buy-tickets-by-film?in-cinema=1072&at=2019-10-10&for-movie=3652s2r&view-mode=list