הנוער לשלטון: "הכוכב הבא לאירוויזיון" מגבירה הילוך. הפרק אתמול היה המשך של שלב הדו קרב בדואטים שהחל במוצאי שבת, והמסקנה הראשונה שבלטה ממנו הייתה שהנוער שולט מבחינה קולית, בגרות מוזיקלית ואיכויות קוליות. לפי הפרק, הנערים והנערות המתמודדים הם בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לייצג אותנו באירוויזיון בהולנד.

אחרי ביצוע הורס ולוהט של אור עמרמי ברוקמן ואלה לי להב ל"סניוריטה" של קמילה קביו ושון מנדס, ניצב בפני גאיה שאקי וללי קולישקין (שהציגו לאורך התכנית ביטחון מופרז) רף גבוה מאוד של 95% שהן היו צריכות לעבור. השתיים בחרו לשלב הדו קרב את השיר "umbrella" של ריהאנה. מהשנייה הראשונה הן הוכיחו יכולות ווקאליות מעולות ומצוינות (ללא רבב) כשהן מקנות לשיר אינטרפרטציה יותר שקטה ורכה (דהיינו בלדה) ובהמשך התחילו יותר "להתפוצץ" לכיוון הקצב. הביצוע לא הותיר (ובצדק) את השופטים אדישים לכישרונן ונוסף לחמישה חצים כחולים והצבעת הקהל, השתיים בביצוען המושלם הגיעו ל-88%, שזה המון אך לא מספיק בשביל לעבור והן הועברו לשלב ההדחה. 

הדו קרב הבא היה בין ניקי גולדשטיין לעומר אליהו (שאשכרה דומה לנדב גדג') בנושא שירים "מרימי אווירה". אליהו בחר ב"נמס ממך" של עומר אדם (שיר מהרפרטואר הישן של אדם, א-לה נוסטלגיה) ואילו גולדשטיין בחר גם הוא בנוסטלגיה - 'California Dreamin - הקלאסיקה מהסיקסטיז של הלהקה האמריקאית The Mamas And The Papas.

אליהו פתח את דו הקרב עם שילוב של "ב.מ.וו שחורה" של אתניקס ו"נמס ממך" של עומר אדם. הבעייתיות בביצוע של אליהו הייתה שהוא הרים עם "ב.מ.וו שחורה" ואז אחרי הפסקה קלה הוריד את הקצב בצורה דרסטית לבית של "נמס ממך" ועד שהגיע לפזמון המרים נוצרו כמה רגעי שעמום, מה שיצר ביצוע די אנמי שאינו מתפוצץ. לכן, הוא סיים עם 50%. 

העניין שיחק לטובתו של גולדשטיין, שעדיין נחשב לאנדרדוג בתכנית. גולדשטיין בחר בשיר שהוא לא בדיוק "מרים" ולכן הדגש פה היה אמור להיות על העיבוד. הוא הלך "על בטוח" וצפוי: התחיל במקצב איטי ובהמשך נכנס עוד קצת לקצב ולמרות שהמשימה הייתה אמורה להיות בכיסו של גולדשטיין אך הביצוע החלש והלא נוגע - לא העניק לו את הניצחון (ולא את תמיכת השופטים) בדו הקרב והוא הועמד להדחה.

בסיום התכנית הוכרז מי מהמועמדים להדחה נפרד מהתכנית בשלב זה והם חברי להקת "התבלינים", לינוי אקלה וגיל שפירא וניקי גולדשטיין.