רק הבוקר (שני) נודע כי להקת הרד הוט צ'ילי פפרס יגיעו לישראל וכבר למעלה מ-10,000 איש ניסו במהלך חצי השעה הראשונה לפתיחת המכירה להופעה לרכוש כרטיסים. אתר "טיקטמסטר" ישראל קרס ו"טיקטמסטר" העולמית תגברה את שרתי ישראל. כבר מהשעה 15:00 שעה לפני פתיחת המכירה המתינו למעלה מ-6000 רוכשים לפתיחת המכירה.

להקת רד הוט צ'ילי פפרס, בהרכב המאוחד הכולל את ג'ון פרושיאנטה, הגיטריסט האגדי, שעזב אותה לפני כעשור ושב עכשיו לשורותיה, חוזרת לישראל אחרי שמונה שנים. הלהקה, האהודה מאוד על הקהל הישראלי, תופיע בארץ ב־10 ביוני בפארק הירקון במסגרת פסטיבל מוזיקה חדש,  FUNKYARD, שיתוף פעולה של לייב ניישן ישראל מקבוצת בלוסטון עם שוקי וייס.

מלבד רד הוט יופיעו בפסטיבל שורה של הרכבים בינלאומיים ומקומיים, ששמותיהם יפורסמו בהמשך. רד הוט צ'ילי פפרס, מלהקות הרוק הגדולות בעולם, הופיעו בישראל ב־2012 ומילאו את פארק הירקון. כעת הם חוזרים במסגרת סיבוב עולמי, שכאמור כולל גם את פרושיאנטה.

מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת: 350 שקלים בדשא, 799 בגולדן רינג, ו־1,100 במתחם VIP. ויש גם הנחות: 50 שקלים הנחה לכרטיס דשא יינתנו למחזיקי כרטיס האשראי אמריקן אקספרס תמורת נקודות; 60 שקלים הנחה לכרטיס דשא יינתנו למחזיקי כרטיס האשראי max של לאומי קארד תמורת פינוק, וכן ללקוחות הנוסע המתמיד של אל על תמורת נקודות.