יש לנו שיר לאירוויזיון! השיר "Feker libi" אשר מבוצע על ידי עדן אלנה, נבחר אתמול לייצג את ישראל באירוויזיון שייערך במאי הקרוב ברוטרדם, הולנד. בקדם פרטי שנערך אתמול בערוץ "כאן 11", ביצעה זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון" ארבעה שירים שהתחרו על ייצוג ישראל בתחרות האירופית.

השיר הנבחר הינו שיתוף פעולה נוסף של דורון מדלי ועידן רייכל, שכזכור כתבו את הלהיט "שבט אחים ואחיות" שכבש את המדינה בשנה החולפת.

השיר משלב מספר סגנונות מוזיקליים - יש בו דאנס עם נגיעות ים תיכוניות וגם קצב אפריקאי ומופיעות ארבע שפות: אמהרית, אנגלית, עברית וערבית.

עד כה נבחרו מעל 20 שירים במדינות השונות, אבל שיר כמו Feker libi - אין. שיר מקפיץ, קליט ומעניין, שבהחלט נראה שיעלה לגמר האירוויזיון ואף יכול להתברג גבוה בטבלה.

יחד עם זאת, בעולם חובבי האירוויזיון כבר הועלו ההשוואות לשיר "Haba Haba" שייצג את נורבגיה בשנת 2011. ההשוואה נעשית גם בשל הדמיון בין השירים אבל גם מאחר והשיר הנורבגי נחשב לשיר אהוב על החובבים שלא צלח את העליה לגמר בהפתעה מוחלטת.

עדן אלנה תבצע את השיר בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2020, אשר יערך ב-12 במאי ותתחרה מול 16 מדינות אחרות, בתקווה להעפיל אל הגמר הגדול ב-16 במאי 2020.