קונצרט מרפסות: היום (שני) בשעה 17:00 ייערך מופע של ירדן קליימן נגנת הסקסופון ותושבת העיר, אשר יזמה מופע נגינה עבור תושבי אזור כיכר בזל, בהשראת הסרטונים שמגיעים באיטליה, בהם התושבים מנסים לשמור על שפיות ומנגנים על מרפסותיוהם.

קליימן תנגן על גג הבניין של רונית רפאל בכיכר בבזל ממנו יש שדה ראייה לכל המרפסות והחלונות בכיכר. התושבים יוכלו להנות מהמופע מביתם ללא יצירת התקהלות וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. המופע בשיתוף מרכז מגיד של מינהל קהילה של עיריית תל אביב-יפו.

לייב ב"קשת"

מיזם הטלוויזיה של קשת וזאפה ממשיך, ואלו ההופעות שישודרו בהמשך השבוע בחצות בערוץ 12: שירי מימון, אמיר דדון, רמי קליינשטיין מארח את משי קליינשטיין, מוש בן ארי, עדן חסון ונסרין קדרי

בשל המצב ועל רקע ביטול הופעות וסגירת מוסדות תרבות הפנאי בישראל, המיזם המשותף של קשת וקבוצת זאפה ממשיך ובמסגרתו בכל יום בחצות תשודר על מסך ערוץ 12, באתרי מאקו, N12 ובעמודי הדיגיטל של זאפה הופעה חיה. אמש בחצות שודרה הופעה מיוחדת של אברהם טל, מבלי שהקהל יצטרך לצאת מהבית.

להלן ההופעות שישודרו במהלך השבוע מדי לילה בחצות בערוץ 12:
הלילה (שני): שירי מימון
שלישי: אמיר דדון
רביעי: רמי קליינשטיין מארח את משי קליינשטיין ולאחר מכן דיקלה
חמישי: מוש בן ארי
מוצ"ש: עדן חסון ולאחריו נסרין קדרי                                                                                                  

כמו כן, מדי יום בשעות 19:30 ו-21:15 ישודרו בדיגיטל - באתרי mako ו-N12 ובעמודי זאפה, הופעות חיות נוספות: דוד דאור, ארקדי דוכין, לירן דנינו, הפרויקט של רביבו, מוקי, רן דנקר, נגה ארז, לאה שבת, נוי פדלון, רותם כהן, שימי תבורי וגיא מזיג.

רייכל ברשת

עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם השתתפו הלילה בשירת המונים חוצת יבשות שנערכה בפייסבוק לייב של הסוכנות היהודית ושרו מתוך סלון ביתם יחד עם עידן רייכל את מילות השיר "מחכה": "יום אחד זה יקרה, בלי שנרגיש – משהו ישתנה. משהו יירגע בנו. משהו יגע בנו, ולא יהיה ממה לחשוש".

האירוע שקיימה הסוכנות היהודית, נועד לחזק את הסולידריות הכלל עולמית והקשר המיוחד בין ישראל ויהדות התפוצות על רקע משבר הקורונה ולהביא מסר של תקווה לעולם מישראל. 

הופעתו של הזמר והיוצר הישראלי שודרה מתוך סלון ביתו והגיעה למאות אלפי משפחות בעולם, באמצעות השליחים של הסוכנות היהודית, המשרתים בקהילות היהודיות ברחבי תבל.