עקב התפשטות נגיף הקורונה, ניק קייב והבד סידס החליטו לדחות את סיבוב ההופעות שתוכנן להתקיים באירופה באפריל-יוני 2020, כולל המופע באצטדיון בלומפילד בתל אביב, היום (רביעי) נקבע תאריך חדש להופעה לאביב 2021.

סיבוב ההופעות נקבע בשלמותו בתאריכים חלופיים, בשיתוף פעולה בינלאומי זריז בין האמן ונציגיו לבין המפיקים ברחבי אירופה כולל ישראל, על מנת לאפשר לכלל הצופים את החוויה המדהימה שבקשו לקבל, מהר ככל הניתן לאחר סיום הנסיבות הקשות שאנו חווים כעת.

בהתאם, כלל הכרטיסים שנקנו לתאריך המקורי בישראל (17.6.20) כוחם יפה לתאריך החדש (7.6.21), באותם מקומות, באותו מחיר ובאותם תנאים.

בהודעה שהוציא המפיק שוקי וייס נכתב: "מגפת הקורונה היא משבר בריאותי שעוד לא נראה בימינו, והשלכותיה החברתיות והכלכליות כבר פגעו אנושות בתעשיית המוסיקה בכלל וההופעות בפרט. המשבר הנוכחי מציב אותנו, כמו את כלל עמיתינו ברחבי העולם, בצומת דרכים דרמטי. מאות ואלפי בעלי המקצוע, הטכנאים, העובדים, המאבטחים, אנשי ההפקה, השיווק והפרסום נמצאים בחוסר וודאות אמיתי וכואב, ומטרתנו העליונה היא להחזיר את התעשייה לשגרה בהקדם האפשרי תוך צמצום הנזקים העצומים ההולכים ומתעצמים בעקבות המשבר – כל זאת על מנת שנוכל לחוות מוסיקה חיה שוב. אך לפני הכל, המטרה היא לשמור על בריאותם וביטחונם של הקהל, האמנים והצוותים - ובהתאם להנחיות הרשויות. כמו כל העולם, אנחנו מייחלים לימים טובים יותר שבהם נוכל להתקהל ולשאוב שוב כוחות ממוסיקה חיה".