משה פרץ חזר לעצמו, אחרי כמה שירי פופ שלא כל כך אפיינו אותו לטעמי, עם בלדה מלנכולית נוגעת ומרגשת – "בא לי לאהוב אותך".  הדבר הראשון ששבה אותי בשיר הייתה הכנות הסנטימנטלית שפרץ מגיש בה את השיר, הוא מתכוון באמת למה שהוא שר ולא מנסה להתפלסף יותר מדי בסיסמאות וקלישאות פתטיות אלא מגיש את עצמו ב-100 אחוז נשמה. הדבר השני זו המנגינה הקליטה תפורה היטב למידותיו הקוליות ובכלל, מדובר באחד השירים שפרץ הוציא לאחרונה.

להקת אתגר מונה כ21 חברים בגילאי 12-30 עם מוגבלות שכלית התפתחותית ועם זאת הם מציגים על הבמה את כישרון המשחק, המוזיקה, הריקוד והשירה שלהם. השבוע חברה הלהקה לזמר ישי לוי לשיר יפהפה, קליט ומרגש בשם "מהתחלה" שכתב מנהל הלהקה, איל באש והלחין אסף צרויה.

מעבר לעובדה שהלחן קליט, מה שנגע בי זה החיבור בין לוי לבין הילדים שמשתתפים בשירה והחום והוייב הטוב שגורם להנאה צרופה ומצליח לצמרר.

מורן אהרוני, אחת הפייבוריטיות לייצג אותנו באירוויזיון ופיינליסטית "הכוכב הבא לאירוויזיון", הוציאה שיר חדש – "לבד באיטליה", שמה ששמתי לב אליו עוד לפני שהתייחסתי למילים וללחן היה האופן בו אהרוני שולטת בקולה, נעה בנונשלנטיות בין הטונים הנמוכים לגבוהים ונפתחת בתזמון המדויק ככל שמתקרבת לאמצעו של השיר.

הטקסט הרומנטי, המתאר את היחסים של "בינו לבינה" משתלב היטב עם הלחן הקליט ובכלל, ממתק הפופ הזה הולם היטב את קולה של אהרוני ואת הוייב שלה כזמרת נשמה אמיתית.

אייל הר נוי, שלפני כשנה וחצי הוציא את אלבומו הראשון – "זיכרון של ילדות", שחרר השבוע את "מתגעגע", שיר חדש מתוך אלבום שני שבדרך. הר נוי לא מתיימר להיות זמר ענק ולא מציג מניירות יותר מדי מפונפנות אלא בפשטות ובכנות היצירתית שלו הוא מצליח לרגש ולו בשל הביצוע הרך והרוקי שמביע את הרגש הפרטי שלו בטוטאליות סנטימנטלית.