בשנת 2016, כשבאמתחתה כבר להיטים כמו "חייאתי" ו"אל תלך", הוציאה הזמרת נסרין את אלבומה השני – "בנאדיק" כשהזמרת ניסתה להוכיח בו את היותה הרבה יותר מגימיק חולף שאייל גולן אימץ לחברת "ליאם הפקות", אלא כזמרת שהיא פה בכדי להישאר.

האלבום, שיצא תחת ניהולו האמנותי של חגי אוזן, מנהלה לשעבר של הזמרת ומי שכתב את מיטב להיטיה, סיפק מעין הצצה פנימית לעולמה של הזמרת והתכתב בין היותה ערבייה לבין הצלחתה בלב המיינסטרים ה"יהודי" כשהוא יוצא בעיצומו של תהליך ההתגיירות שעברה.

האלבום נכתב והופק על ידי מיטב המוחות המקומיים, בהם דודו טסה וניר מימון ("העזתי"), שי ראובני ("בסיבוב השני") ודיקלה ("דוד מאמריקה").


לצד להיטים כ"בסיבוב השני", "קצת שונה" ו"העזתי" (שהיה היחיד שנכנס למצעד הפזמונים של כאן גימל) בלט במיוחד שיר הנושא "בנאדיק" (בעברית: "קראתי לך") שכתב והלחין חגי אוזן וכולו היה בעברית למעט שם השיר בערבית שהתחזק עם "מספיק". 

הבלדה המרגשת הצליחה לא מעט בשל היותה תפורה למידותיה הקוליות של קדרי שבתקופה זו מיעטה להתמסחר (מה שכיום אי אפשר לומר עליה) ונשמעה כנה וטוטאלית בביצוע ובהתחברותה לטקסט וללחן.

הערב בעונתה החדשה של "בית הספר למוזיקה" זכה השיר לגרסת כיסוי מצמררת במיוחד של האחים נתאי ועילאי צרפתי לשיר הזה שנתנו לו אינטרפרטציה קולית מצוינת, מרגשת ומסקרנת במיוחד יחסית לילדים ששרים על לב שבור.


בנאדיק / מילים ולחן: חגי אוזן
רציתי בכל דרך לקוות
בחומה שלך חיפשתי חלונות
שיחקתי במגדל של אשליות
חלמתי

ניסיתי להלך בין הטיפות
גם מהן הצמחתי לי את התקוות
חיפשתי את הטעם לחכות
ולא נתתי למציאות להשתנות

בנאדיק,
כל העולם שמע אותי, זה לא מספיק
חוץ ממך לא משנה לי מי מקשיב
את האושר, רוצה שוב להשיב

בניתי לי עולם עם תפאורה
חייכתי בכל דרך מוזרה
פתחתי את הדלת בשבילך
בלב שלי היה מקום ללב שלך