הרבה דברים אפשר לומר על שנת 2020, אבל על דבר אחד אי אפשר לערער – תעשיית הפודקאסטים הישראלית לא הפסיקה לעבוד, להתפתח ולהתקדם. כיום, בישראל ישנם מאות פודקאסטים בשלל נושאים, ומיום ליום נולדים להם הסכתים נוספים שממשיכים לקדם ולשמר את הסצנה.

השנה, "הפודקאסטיה" גאה להשיק את מצעד הפודקאסטים השנתי של "מעריב" לשנת 2020 כדי לפרגן ליוצריהם ויוצרותיהם ולהוות השראה עבור אחרים, בתקווה שיצטרפו לבשורת הפודקאסטים הישראלית. אז איך זה הולך לעבוד? 

מתוך מאות פודקאסטים ישראליים בעשרות קטגוריות שונות – בחרנו את הטובים ביותר, וחילקנו אותם ל-9 קטגוריות שונות! חלקם ותיקים ושמרנים, חלקם צעירים ובועטים אך כולם איכותיים ומקוריים ללא יוצא מן הכלל. לאור ריבוי הקטגוריות והמועמדים, ההצבעות למצעד יחולקו לשניים על פי הסדר הבא:

הצבעה ראשונה עבור הקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה, כלכלה, הייטק וטכנולוגיה, ילדים וקומדיה שתהיה זמינה החל מהיום ועד ה-21 בדצמבר.

הצבעה שנייה עבור הקטגוריות: ספורט, תרבות, רוח ונפש והעשרה אשר תהיה זמינה מה-21 בדצמבר ועד ה-30 בדצמבר. 

ב-1 בינואר בשנת 2021 (!) נכריז בטור חגיגי על הזוכים כפודקאסטי השנה בשלל הקטגוריות! אנחנו כבר מתרגשים מעכשיו. 

אז מה היה הפודקאסט ששמר אתכם מעודכנים ובקיאים בכל נים באקטואליה הישראלית? איזה פודקאסט עזר לכם להבין סוף סוף אם כדאי להשקיע יותר במניות או בנדל"ן? למי הקשבתם כשרציתם להעמיק בטכנולוגיות הכי חדישות? מי עזר לכם להעביר את הנסיעה עם הילדים בדרך הרבה יותר מהנה מאשר לצלילי מיכל הקטנה ומי גרם לכם להיקרע מצחוק כשאתם לבד ברכב?

עכשיו זה הזמן שלכם לבחור: מהם הפודקאסטים הטובים ביותר לשנת 2020? הצביעו והשפיעו!