אחרי הלהיט הענק "ג'וני" שהפך לאחד ההמנונים של השנה החולפת, משחרר בר צברי את הסינגל השני מאלבומו "רוקנרול בצהריים" – "חדרה" שהוא לא פחות משיר גאוני לדעתי. 

השיר נפתח בצורה מסקרנת עם פראזת גיטרה שמזכירה סאונדטראק מערבונים באלמנטים ספרדיים והופך לשיר הלל הומוריסטי לחדרה בניחוח יווני מזרחי שתופס את האוזן ושובה את הלב למן השמיעה הראשונה, גם עם הדגש שצברי שם להגיית ה-ע'. לקראת הסוף, הבלדה היוונית הופכת לחפלה קצבית בהשראה מרוקאית. פשוט תענוג לשמוע את צברי שמצליח בכל שיר אחר להמציא עצמו מחדש ולהביא משהו שונה ומקורי. פשוט תענוג. ההפתעה הכי גדולה של התקופה.

 אופיר כהן פעיל כבר למעלה מעשור וכתב להיטים למיטב היוצרים ועכשיו הוא משיק את הפרויקט החדש "השיר של אופיר" במסגרתו אמנים מבצעים שיריו והסיפתח הוא "חלקת אלוהים" שכתב והלחין יחד עם ליאור נרקיס ואלון פרץ. 

השיר תפור לקולו החם והידוע של נרקיס, בלדה רומנטית מלאת רגש, נשמה ורומנטיקה עם טקסט איכותי ומרגש ולחן יפהפה וקליט שאפשר לשמוע עוד ועוד ולא להפסיק. יצירת מופת.

עוד שיר שהבעיר לי את הלב הוא "הרגע הריק", הבלדה החדשה והכל כך נוגעת, אישית ומיוחדת שכתב, הלחין וביצע עברי לידר. השיר לוקח את הפן ההרמוני ללבל אחר וברומנטיקה שנעה בין שבריריות לעוצמה, בין תקווה להיסוס ובעיקר מציגה את הציפיה והכרת הטוב.

לידר מגיש טקסט שעומד בפני עצמו וכך גם המנגינה והשירה שלו שמתפתחת לאורך השיר וזוכה לעיבוד תזמורתי מלטף וענוג יצרו לטעמי את אחד השירים הטובים שהוא הוציא.

אחד הטקסטים המעולים שיצאו לאחרונה הוא "חורף" שכתב איה כורם לשירה החדש שהלחין אדם בן אמיתי. משפטים כמו "את זרחת אצלי כל לילה, עד נפצעתי מרסיס, קרן אור אחת בודדת שהכנסתי אל הכיס" או "אני נולדתי בחורף אבל את נולדת שיר, אגמים במקום עיניים מהשלג שהפשיר" פשוט מרטיטים את הלב מהרגע הראשון. 

עם זאת, אני חייב להודות שלמרות הטקסט והביצוע הבאמת אופייניים לכורם המוכשרת, הרגשתי שהלחן די מפספס את עוצמת המילים ולא ממנף אותן מספיק אלא יותר מייגע ופחות סוחף, פחות מתרומם ולא "מתפוצץ" בנשמה כמו שציפיתי. 

סנדק הגרוב גיא מזיג חבר השבוע לעילי בוטנר ל"עוד אחד ששר לך" שמחזיק את הדיסקו והFאנק העברי לקדמת הבמה בשיר שכולו מסיבה אחת גדולה. השילוב בין השניים (בוטנר כיוצר השיר ומזיג כמבצע) יוצר פאן פאן פאן שגורם לקום ולרקוד לצלילי הקצב והוייב השמח שמעבירים השניים בקליפ פסיכודלי שנראה כי נתלש מהסבנטיז. ג'ון טראבולטה היה גאה. 

אחרי "מאין באתי", אור עמרמי ברוקמן מוציא את "ורוד זוהר" שמגיש ממתק פופ נוסחתי ושבלוני (שתפור למידותיו, יש לציין) שבקולו המיוחד והאיכותי מספק היטב את הסחורה. השיר קליט, נע בין שיק נוסטלגי לוייב בילי איילישי וברומנטיות, הצ'ארם והעוצמה בה ברוקמן שר – השיר עתיד להפוך לאחד המושמעים והמוצדקים ביותר בתקופה הקרובה. 

חם בחו"ל 

אוליביה רודריגו – Drivers License

 סלינה גומז -  de una vez

זאין מאליק – Vibez