הגיטריסט ומוזיקאי יהודה קיסר "שרף את הרשת" לאחר שאתמול פרסם בדף הפייסבוק את תמונתו האחרונה של הזמר זוהר ארגוב, כך לדבריו. בפוסט שצורף, סיפר קיסר אודות התמונה שצולמה בשנת 1987 במהלך עונש מאסר שריצה ארגוב בכלא עתלית. "הוא התקשר אלי לאולפן,  וביקש ממני לי שאגיע להופיע איתו בכלא ואז הוא יקבל 24 שעות חופש. הסכמתי מיד", רשם. 

"הופענו בכלא ביום שלישי, וביום רביעי הוא קיבל חופש עד יום חמישי. בחמישי הוא חזר לכלא ואז באו שוטרים ולקחו אותו למעצר בראשון לציון. באותו יום חמישי (שישי לפנות בוקר) הוא נפטר", הוסיף קיסר. 



פירסומו של קיסר הוביל לאלפי שיתופים ברחבי הרשתות החברתיות ולמאות תגובות של גולשים. "מרגש ועצוב. אחד מאבני היסוד של המוסיקה ישראלית הים תיכונית, שייזכר לדורי דורות", כתב אחד הגולשים. 

כזכור, ב-6 בנובמבר 1987, אור ליום שישי בשעה 04:00, נמצא ארגוב בתא המעצר של משטרת ראשון לציון ללא רוח חיים כאשר קרע של שמיכה כרוך סביב צווארו, מה שנראה כהתאבדות.

רב פקד אהרון טל שמונה לקצין בודק של האירוע, הודיע לאחר מכן שארגוב לא התאבד אלא ניסה לאיים בהתאבדות או לביים התאבדות על מנת לסחוט מהסוהרים עוד ועוד תחליפי סם ומת כתוצאה מאי ספיקת דם למוח, או "תשניק" בשפה הרפואית, כאשר הקרע התהדק על צווארו ולא יכול היה להציל את עצמו עקב ההשפעה החזקה של תחליפי הסם שלקח. בן 32 היה במותו.