תצא לדרך חדשה: דיווח באתר TMZ הלילה (בין חמישי לשישי) בארצות הברית, טוענים כי אביה של הזמרת בריטני ספירס, ג'יימס פארנל ספירס, הסכים לוותר על מעמדו כאפוטרופוס ובכוונתו לסגת מההסכם שנחתם לפני כ-13 שנים.

על פי הדיווח, ספירס האב הסכים לחתום על מסמכים חדשים, אשר יבטלו את אחריותו על הזמרת המצליחה. "אנחנו שמחים להודיע כי מר ספירס ועורך דינו הסכימו כי יש להסיר את שמו מהמסמכים. מדובר בניצחון גדול עבור בריטני וצעד נוסף לקראת עשיית הצדק", אמר עורך דינה של הזמרת מת'יו רוזנגרט.

עוד הוסיפו באתר TMZ כי האב הסכים לבקשתה של בריטני, לא מכיוון שהסכים עם עמדתה, אלא כי הוא מאמין שקרב ציבורי ביניהם "לא ישרת את האינטרסים שלה". בהצהרה שפרסם בית המשפט נכתב כי ג'יימס ישתף פעולה עם השופטים ועם עורך הדין של בריטני, על מנת שההליך יושלם בצורה חלקה.

בחודש שעבר, בית המשפט העליון בלוס אנג'לס דחה את בקשתה של הזמרת להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה ג'יימי ספירס, ששולט בקריירה שלה, בכספה ובחייה האישיים. ההחלטה ניתנה עם סיומו של משפט ארוך ומתוקשר בו הציגה כוכבת הפופ את האופן שבו אביה, ג'יימי ספירס, שולט בחייה ומונע ממנה את חירותה.