חברת אבטחה ששכר ג'יימי ספירס, אביה של הזמרת בריטני ספירס, עקבה אחר שיחות הטלפון והמסרונים של הכוכבת, במהלך התקופה בה שימש האב כאפוטרופוס החוקי שלה, כך פורסם בסרט דוקומנטרי חדש ששוחרר הלילה (בין שישי לשבת) על ידי ה"ניו-יורק טיימס". החברה, Black Box Security עבדה עבור ספירס האב במשך שנים, אשר במהלכן היא הציגה את התכנים לאב על ידי כניסה לחשבון הIcloud של הזמרת. 

המעקב אחר זמרת הפופ המצליחה נחשף, כאמור, בסרט "Controlling Britney Spears" ששודר הלילה. במהלך הסרט התראיין אלכס ולסוב, עובד לשעבר של חברת האבטחה, שציין כי עבד עבור אביה של בריטני במשך תשע שנים, במהלכן אף התקין מכשירי האזנה בטלפון האישי של הכוכבת. ולסוב אף הצהיר כי הוא התבקש להצפין חלק מהשיחות, על מנת שיוכלו להישלח ישירות לאב ולאדם נוסף.

המרואיין סיפר כי כאשר פנה לממונים עליו וערער על הצורך במעקב, נאמר לו שזה נעשה "עבור ביטחונה האישי" וכי בית המשפט ועורך דינה של בריטני מודעים למעקב עליה. ולסוב טען כי גם שיחותיה של הזמרת עם עורך דינה האישי הוקלטו והועברו ישירות לאב. 

בעקבות הטענות החדשות, עורכת דינו של ג'יימס ספירס, ויויאן ת'וריין מסרה: "כל הפעולות נעשו במסגרת התנאים שהציב בית המשפט, תוך הסכמה וידיעה של בריטני ועורך דינה". עוד היא הוסיפה כי "התיעוד של ג'יימי כאפוטרופוס ואישור בית המשפט למעשיו מדברים עבור עצמם".

בסרט גם הובאה תגובת עורך הדין של מנהל חברת האבטחה שטען כי "החברה ומנהלה התנהלו תמיד בתוך הגבולות המקצועיים, האתים והמשפטיים. הם גאים במיוחד בעבודה שעשו על מנת לשמור על הגברת ספירס בטוחה במשך שנים".