להקת רד הוט צ'ילי פפרז הודיעה כי תגיע לישראל בקיץ 2023. זאת לאחר שבעקבות משבר הקורונה, ההופעה בארץ שהיתה אמורה להתקיים ביוני 2020 בפארק הירקון במסגרת פסטיבל בשם FUNKYARD נדחתה ליוני 2021, ואז נדחתה פעם נוספת.

מטעם הפקת המופע - שוקי וייס עם לייב ניישן ישראל מקבוצת בלוסטון - נמסר כי תאריך מדויק של הגעתה לארץ יפורסם בעוד מספר חודשים לאחר שיסתיים השיבוץ של 2023 במדינות נוספות. הלהקה תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי, שייפתח ב-2022 וימשך שנתיים.

עוד נמסר מטעם ההפקה כי כרטיסים שנרכשו ל-2020 כוחם יפה לתאריך החדש, וכי מי שמעוניין לבקש החזר יכול לעשות זאת דרך קופת הכרטיסים טיקטמסטר.

אתמול הודיע אל סטיוארט כי הופעתו תידחה אף היא לאוקטובר 2022. גם אנדרה ריו דחה את הופעתו לנובמבר 2022 וגם סלין דיון דחתה את הופעתה ל-2023.

בשבוע שעבר, היועמ"ש אביחי מנדלבליט הודיע לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הוא מתנגד להסדר הפשרה בתובענה הייצוגית, שהוגשה בשם רוכשי כרטיסים להופעת סלין דיון, שהייתה אמורה להתקיים באוגוסט 2020 בהפקת שוקי וייס, ולאחר ביטולה בעקבות הקורונה לא הצליחו רוכשי הכרטיסים לקבל את כספם בחזרה.

ביוני הוגשה לבית משפט בקשה לאישור הסדר פשרה, לפיה רוכשי הכרטיסים יוכלו לבחור את אחת האופציות הבאות: לממש את הכרטיס במועד של מופע חדש ובאותם התנאים, לקבל שובר זיכוי בשווי של 110% ממחיר הכרטיס המקורי לתקופה של שנתיים מיום החתימה על ההסכם או לקבל החזר כספי בשיעור של 75% מהסכום ששולם. היועמ"ש קבע כי ההסדר לא סביר ואין מקום לאשר אותו. הוא הודיע שראוי שרוכשי הכרטיסים יקבלו החזר מלא של התשלום לכל היותר עד לסוף שנת 2021. עוד קבע היועמ"ש כי עמידתו של המפיק על המשך החזקת הכספים ששולמו והשבה מיידית רק בגובה של 75% היא חוסר תום-לב בקיום חוזה ובשימוש בזכויות.