"אף פעם לא פרשתי": אתמול נחשפה בזמר במסכה בקשת 12 זהותו של הרוגלך, שמאחוריו הסתתר מושיק עפיה. הזמר, שהודיע לפני כמה חודשים על הפסקה שלקח מהמוזיקה, הפתיע חלק מהצופים כששב להופיע מאחורי תחפושת ענקית. בראיון לאסי הג'וקר ברדיו צפון 104.5FM, עפיה מכחיש בכל תוקף את הטענות שפרש, ואפילו הודיע על סינגל חדש שהוא הולך להוציא בחודשים הקרובים.

"אני מעולם לא אמרתי שפרשתי", טען עפיה בהחלטיות. "זה אולי כתב כזה או אחר מישהו כתב את זה, אולי אנשים הבינו כאילו אני אמרתי את זה. לא היה ולא נברא", הוסיף. "יש גם כתב שרשם שאני טוען שיש לי חוסר פרגון מהתקשורת, שזה בדיוק ההפך הגמור, אותו כתב כתב משהו גם על גלגל"צ שזה גם ההפך הגמור. לפחות אם אתה כבר כותב משהו, תכתוב את האמת, מה אתה סתם כותב דברים. זה לא משנה מי זה, אני מדבר באופן כללי".

"הזמר במסכה צולם בזמן הקורונה, ככה שהייתי פנוי והייתי בלי הופעות ובלי כלום", הסביר הזמר, "כמו כולם בתחום התרבות". הוא שיתף עוד: "ישבתי שנה וחצי בבית, וזה התחיל לשגע אותי. אני לא לוקח שום הופעות, לא שום דבר. היום אני בתחום הרכב, אבל אני לא שולל חזרה למוזיקה. אני מקליט שיר לבת שלי אמילי עם תמר יהלומי ויונתן קלימי, שיר שקט, מרגש ייצא לקראת סוף השנה בעזרת השם".

מושיק עפיה (צילום: אור גפן)
מושיק עפיה (צילום: אור גפן)

"אני לא מסכם את הקריירה שלי, אני לא תליתי את הנעליים", הדגיש עפיה. "אני אכן בהפסקה, אני לא עושה כלום. הקריירה שלי לא תסתיים בתוך רוגלך, למרות שזו הייתה אחלה חווייה. נהניתי מאוד. זה לא שאתמול אמרתי אני הרוגלך ויאללה ביי. אני עובד על שיר חדש, המוזיקה זה מולד, זה לא משהו שאפשר לעקור מהגוף שלי, אני חי, נושם את המוזיקה. זה לא שאמרתי ביי. זה לא משהו שאתה יכול לעזוב, להיפרד ממנו".

"בקריירה אנחנו עושים הרבה דברים", סיכם הזמר, "כמו שעשיתי את האח הגדול, וכמו שהשתתפתי ב'היחידה' ואת החווייה עם הרוגלך. יש לי שם חדש, אני הולך ברחוב וקוראים לי 'רוגלך'. בעזרת השם בקרוב ייצא השיר החדש. הכל יהיה בסדר".