חוזר לישראל: הזמר ניק קייב ולהקת "Bad Seeds" יגיעו לישראל להופעה שתיערך ב-23 באוגוסט 2022 בלייב פארק בראשון לציון. זאת, כשנתיים אחרי שבוטלה הופעתו בארץ עקב מגפת הקורונה. 

כזכור, לפני חמש שנים הופיע קייב בהיכל מנורה, בביקור שנפתח במסיבת עיתונאים בה ביטא באופן גלוי וישיר את תחושותיו לגבי הופעתו בישראל והרעיף חום ישיר ולא מתחנף אל מול התקשורת והקהל.

בקיץ 2020 ניק קייב והזרעים הרעים היו אמורים לחזור אלינו בסיבוב הופעות מפואר, אך כידוע ליקום היו תוכניות אחרות...  כעת כשסיבובי ההופעות הבינלאומיים עושים מאמצים כבירים לחזור לשגרה, שוקי וייס גאה להציג שוב את אחד האמנים האהובים בישראל, כמופע הענק הראשון עליו הוא מבשר מאז שמשבר הקורונה הכריע את כל סבבי ההופעות בעולם.

הקהל הישראלי צפוי לפגוש שוב את האמן האהוב עם סטליסט עשיר ומשתנה מדי ערב, עם מגוון גדול מהקלאסיקות העל זמניות, לצד יצירותיו החדשות שיצאו באלבומו האחרון שזכה לביקורות עמוקות וסוחפות. מהמפיקים נמסר כי לאור השינוי בלוחות הזמנים והתאריך החדש בחודש אוגוסט, המופע לא יוכל להתקיים באצטדיון בלומפילד ובמקומו נבחר לייב פארק ראשל״צ, אשר מאפשר לקהל מבחר מקומות ישיבה או עמידה בהתאם לרצונו.

שוקי, אורן וצוות שוקי וייס מסרו: "ב-42 השנים שאנו עוסקים בהפקת מופעים בינלאומיים בישראל עברנו ביטולי מופעים בעקבות מלחמות, מבצעים, מחלות, חרמות, משטים ומטושים - בסוף חוץ מניל יאנג (שעוד יגיע) קיימנו כל מופע שאי פעם התבטל לנו. וכשהאמן עולה לבמה ונותן את כל כולו, זה מדהים כמה קל לשכוח מה עברנו בדרך לשם. יש רק דבר אחד שאנחנו יודעים לעשות וזה להציג בישראל את המופעים הגדולים בעולם – וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים להמשיך לעשות עבור הקהל הישראלי. שרק נמשיך לאהוב מוסיקה טובה".

פוסטר ההופעה של ניק קייב (צילום: יח''צ)
פוסטר ההופעה של ניק קייב (צילום: יח''צ)

פרטי מכירת הכרטיסים:

זכות ראשונים תינתן ללמעלה מ- 10,000 רוכשי הכרטיסים להופעה שתוכננה לקיץ 2020 ומחזיקים בידם שובר (כולל רוכשי כרטיסים להופעות אחרות של שוקי וייס שבחרו באופציית השובר).

מחזיקי השוברים יקבלו מייל אישי עם לינק לפתיחת מכירה בלעדית עבורם ועבור חברי ״השומע מתמיד״ של שוקי וייס, שתיפתח החל מ-10 בנובמבר בשעה 14:00.

המכירה תהיה פתוחה עבורם עד יום שישי, ה-12 בנובמבר, בשעה 8:00 בבוקר – ולאחר מכן תפתח המכירה לקהל הרחב.