המתנה שלא מפסיקה לתת: שיר חדש של שני חברי הביטלס ג'ורג' האריסון ורינגו סטאר, אשר מעולם לא יצא או הושמע, נחשף לאחרונה לאחר שהתגלה בבית באנגליה. השיר, שנקרא "Radhe Shaam" נכתב והופק על ידי השדרן ההודי סורש ג'ושי כאשר הלהקה הייתה עדיין פעילה בשנת 1968, ומנגנים בו האריסון על הגיטרה וסטאר על התופים.

השיר, שהתגלה בביתו של ג'ושי שמתגורר בברמינגהם על ידי חבר שהגיע לבקר אותו במהלך אחד הסגרים שהוטלו על בריטניה עקב התפשטות מגפת הקורונה, הושמע למאה אנשים במוזיאון הביטלס בליברפול היום.

ג'ושי, שהיה מיודד עם האריסון, היה זה שהכיר לו את המוזיקאי ההודי ראווי שנקר, אשר השפיע רבות על הגיטריסט האגדי שבסוף החודש ימלאו 20 שנה למותו. את השיר הקליטו האריסון וסטאר באולפן במהלך הפסקה של הקלטת השיר "Hey Jude" ביחד עם הקלאסיקן ההודי אשיש קאן.

לדברי ג'ושי, השלושה לא מצאו את הזמן להוציא את השיר באופן רשמי. "הזמן עבר, הביטלס עמדו להתפרק והיו להם בעיות, כך שאף אחד לא רצה להוציא אותו", אמר והוסיף כי השיר יצא כעת כי "סגר הקורונה הוא סוג של ברכה ולא היה לנו מה לעשות".

ג'ושי ציין גם כי השיר התגלה לאחר שסיפר לידידו דיפאק פאט'אק על עברו המוזיקלי. פאט'אק, מעריץ גדול של הביטלס, דרש שהשניים יחפשו את ההקלטות. אחרי שהן אותרו, נשלחו ההקלטות אל המפיק המוזיקלי סוראג' שינה, ששיחזר אותן ועשה להן מיקס.

ג'ושי טוען כי השיר רלוונטי גם להיום. "השיר עצמו סובב סביב הרעיון שכולנו אחד, ושהעולם הוא הצדפה שלנו. זה משהו שכולנו הבנו במהלך המגפה", אמר.

מנהל מועדון הביטלס בליברפול, פול פרי, אמר כי הקהל שהאזין לשיר "ממש אהב אותו", והוסיף כי ההאזנה לשיר הייתה "חתיכת רגע שלקח אותך למקום אחר". עוד אמר, כי "זה היה ללא ספק התיפוף של רינגו וזו הייתה ללא ספק הגיטרה של ג'ורג'. זה היה כמעט כמו להחזיר אותו לחיים".

השיר ייצא כסינגל מחר וכל הכנסותיו יימסרו לתרומה.