"תרקוד", להיטו של שלמה ארצי משנת 1984, הוא משירי המפתח בקריירה המפוארת שלו. כעת, מפתיעה מרב ברנר, זמרת דתית מהר ברכה ומוציאה שיר הנושא אותו שם. כשהיא נשאלת אם אזלו השמות עד כדי הבאתה "לרקוד על אותה בלטה" עם ארצי, שולפת ברנר תשובה מהמוכן: "ממש ניסיתי לחשוב על שם אחר, אבל 'תרקוד', השם הזמני בזמן כתיבת השיר, נשמע בסופו של דבר הכי מתאים לו, אז באמת העזתי. אבי סינגולדה, הגיטריסט של ארצי, שניגן גם בהקלטה שלי, דווקא החמיא, אם כי אני לא יודעת אם הוא היה מודע לכותרת של השם".

לדבריה, "תרקוד" שלה הוא שיר אישי, שנכתב על רקע אירוע שקרה במשפחתה. מה? - היא נמנעת מלפרט פרט לכך שמדובר בשיר-עידוד.

מי שגונב את ההצגה הוא אמנון פלד, הרקדן שרוקד בקליפ. "אין כאן בעיה הלכתית", היא סבורה. "בקליפ אין שום דבר לא צנוע ומקסים בעיניי שילוב הריקוד".

אם את אלבום הבכורה שלה, "אבוא ביתך", שיצא ב-2010 , היא, בוגרת לימודי מוזיקה גבוהים, הפיקה מוזיקלית בעצמה, הפעם היא הצליחה לגייס את אייל מזיג, כיום מהבולטים בתחום. "ממרום גילי (בת 46 וכבר סבתא לנכד) הרגשתי שהפעם אני רוצה את הטוב ביותר", היא אומרת.

ברנר לבית בורוכוביץ' גדלה בכפר-פינס. "לאמא שלי היה תמיד חלום לנגן", היא נזכרת. "יום אחד, כשהייתי בת שש או שבע, אבא שלי קנה בשבילה פסנתר במתנה. בזכות ההפתעה הזאת אני מנגנת עד היום".

לאחר שנת-שירות, למדה מוזיקולוגיה ומאז היא מנצחת על מקהלות ומרכזת מגמת המוזיקה בכפר-בתיה, ברעננה. מזה שנים היא מנצחת על חבורת הזמר הנשית והדתית "הלל" (שהוציאה לה שלושה אלבומים - י. ב-א) של נשות השומרון, שאוזני גברים בל ישמעו את שירתן. "מלכתחילה החלטנו על-פי ההלכה להופיע בפני נשים בלבד", היא מעידה. "אני מצייתת להלכה ולקראת הוצאת תקליט הבכורה, התייעצתי עם הרב שלנו, אליעזר מלמד. "הוא ראה ערך גדול בהפצת יצירה אישית".

אני מעיר לה שאני זוכר מפסטיבלי הזמר החסידי בקהל חרדים, שלא ברחו מהאולם כשעל הבמה עלו להופיע מיטב הזמרות בארץ. מה שהיה, היה, היא נותנת להבין. כשאומרים לה, שמדובר בהדרת נשים, היא איננה מצטיירת כמי שתקום נגד התופעה המקוממת: "גברים יכולים לשמוע את השירה שלנו בהקלטות, כשכאן אין בעיה הלכתית".