הזמר ארקדי דוכין שוחח אתמול עם איריס קול ב-103FM והתייחס לסערה סביב השיר של עומר אדם "קאקדילה". כזכור השיר פורסם לפני כשבוע, לכבוד השנה החדשה וכבר תחנות רדיו שונות החליטו כי אינו יופיע ברשימת ההשמעה שלהם. בהמשך, מתח ביקורת על כך שהתקשורת אינה משמיעה את שיריו.

בפתח דבריו אמר: "פתחתי טלוויזיה וראיתי שהעתיד כבר כאן, החברה מתה ולא תחיה יותר, קוראים לה פייסבוק", קבע דוכין בפתח דבריו והמשיך, "מרגיש קצת שאריות של עבר שלא יודע איך להתייחס אליו. באמת העתיד כבר כאן, זה מוזר כל הוירטואליה הזאת". 

בהמשך התייחס לשירו של עומר אדם ואמר: "בולשיט. אני לא שמתי לב לשורות האלה. בשורשים של עומר שהם קווקאזים יש גם רוסים. אז מותר לו גם לצחוק על עצמו. אני חושב שבהומור עצמי סביר, אם יש פגיעה שם בנשים, זה נושא מאוד זהיר. אני לא רוצה לזרוק משהו, הומור עצמי זה לא משהו פסול, ואם יש בשפה שלי דברים מצחיקים מותר לי לצחוק עליהם, אם זה ללעוג לנשים זה פסול, לא משנה מאיזה עדה".

בסיום, ביקר את התקשורת שלטענתו אינה משמיע את שיריו: "רוב התחנות מחרימות את כל השירים החדשים שלי שהם לפחות 300 במספר, והם לא נגד נשים, ולא נגד רוסים. אני לא יודע מה יותר נורא, לקחת אומן שחי על העבר כמוני ולהפוך אותו לנוסטלגי, ולהגיד שכל מה שיצרת לפני נשמיע, וכל מה שאחרי זה לא. גם בתחנות רדיו מסויימות יש פשיזם שאני לא ארחיב עליו. נתפרק על העבר כי גם עבר זה יפה, כי העתיד כבר כאן".