הזמרת בת ה-20 אנה זק השיקה בשבוע שעבר את הסינגל "לך לישון" שמלווה בקליפ מושקע בסגנון מדריכי הספורט הטלוויזיוניים של האייטיז. אמש הגיעה זק לתוכנית "בריזה" של  אסי הג'וקרברדיו צפון 104.5 וב-101.5 התחנה, וספרה על שיר וגם שיתוף הפעולה עם סטטיק ובן אל בשיר "קוביות" שהצליח לעצבן רבים מהמאזינים, ביניהם אסי הג'וקר עצמו.

את השיחה עם זק פתח אסי הג'וקר במילים: "קהל המאזינים של בריזה שולח כאן הודעות, אומר רגע, מה קורה כאן למוזיקה הים תיכונית? יש מצב שחטפו את אסי הג'וקר, הוציאו אותו מהאולפן ומישהו משמיע כאן את "לך לישון"? אז לא, אנחנו נעשה לכם סדר רגע, אני החלטתי הערב להתקשר לאנה זק, להעלות את אנה זק לשידור חי כי השיר הזה, הלהיט הזה, ההיסטרי הזה עומד כבר על 4,500,000 צפיות ביוטיוב תוך חודש, כובש את כל מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו ואני החלטתי להעלות את אנה זק לשידור חי". 

שלום לך יקירתי, מה העניינים?
"איזה כיף, תודה רבה קודם כל! אה... מעולה".

אני קודם כל חייב לומר דבר אחד, השיר הזה מעל הכל מוכיח שאפשר לעשות פופ, לייצר להיטי פופ גם מבלי לרדת נמוך מבחינה טקסטואלית כי אני לא יודע אם את יודעת או לא, אבל לפני שנה וחצי הובלתי את מחאת השדרנים כנגד השירים עם הטקסטים הזולים, האלימים והשליליים, ביקרתי בחריפות שירים שיצאו באותה תקופה, אחד מהם זה השיר שלך עם סטטיק ובן אל ועכשיו כשיוצא שיר כזה אני אומר למה לא לפרגן ולמה לא להרים לאנה זק? כי כשמגיע מגיע!
"תודה רבה, איזה כיף לי".

את מצליחה היום להבין מאיפה הגיעה אז הביקורת שלי?
"האמת שאני מאמינה שלכולם יש דעות, יש כל מיני דעות ואני מקבלת כל מיני תגובות כל פעם שיוצא שיר, אבל האמת שזה ספציפית אם אתה מדבר על המשפט המדובר חשוב לי שגם אתה תדע שלא היתה לי שום כוונה לפגוע, אם אתה מדבר על המשפט 'הבנות חמות כמו עוגיות' אז אתה יודע זה משפט שאני שרה אותו, אני הכי רוצה להרים לנשים ואני בחיים לא אחפיץ נשים אז זה לא כל כך מתחבר כשאנחנו ישבנו ועשינו את הדבר הזה באמת זה היה הכי רחוק בעולם מהכוונה שקיבלו את זה, אנחנו הכי רצינו להרים והתכוונו לבנות שהן על החוף בים והן חמות מהשמש".

"האמת שחד משמעית כן, עצוב לי שזה מה שקיבלת מהשיר, אני לא מאמינה שאף אמן בא לפגוע או להחפיץ נשים או לעשות משהו וזאת חד משמעית לא היתה הכוונה שלנו, אני שלמה עם השיר הזה, אין בשיר הזה שום דבר שבא לפגוע".

הנה...השיר הזה שמתנגן כאן ("לך לישון") למרות שהוא לא הווייב ולא הקו של התכנית, אני אומר כאן ושם את הקלפים על השולחן מדובר בלהיט פופ מטורף וכמה כיף שהוא חיובי ואין בו שום דבר שלילי. היום כשאת נכנסת לאולפן, מקליטה שירים, בוחרת חומרים... חושבת פעמיים לפני שאת מקליטה טקסט מסוים?
"חד משמעית! אני חושבת כמו שאמרתי יש ביקורות טובות ויש לא טובות ואני מאמינה שללא טובות צריך להקשיב ואם אני מוצאת בהן משהו אני אקח את זה ואני אלמד מזה ואני אשתפר משיר לשיר אני מתעסקת בזה עוד יותר ועוד יותר ואני חושבת מאה פעם לפני כי אני חושבת כמו שאמרתי, אף אומן לא רוצה לבוא ולפגוע, כל אמן רוצה לשמח".

הכי חשוב זה לקחת אחריות, את כל כך משפיעה וכל כך הרבה צעירים מקשיבים לך אז כך שבהחלט דרך השירים ודרך המסרים יש לך כל כך הרבה השפעה קחי את זה למקומות טובים, אני סומך עלייך.
"תודה רבה רבה, אני מעריכה את זה מאוד".