מתנה אחרונה: השחקן והקומיקאי בוב סאגט, מי שגילם את האבא בסדרה "צער גידול בנות", הלך לפני חודש בדיוק לעולמו בגיל 65, וכעת מתפרסמת יצירת הווידאו האחרונה בה שיחק סאגט.

התפקיד האחרון של סאגט כשחקן נחשף, מדובר בתפקיד בקליפ של הראפר הניו-יורקי Desiigner בשיתוף הראפר Whoo Kid broke. בסרטון החדש עבור הסינגל "Bakin" סאגט ממלא תפקיד של שף ומבשל בייקון עבור עבור הראפר.

המוזיקאי Whoo Kid broke סיפר למגזין ה"רולינג סטון" על חווית העבודה המשותפת עם סאגט: "היינו צריכים שף לקליפ ואני זוכר שחשבתי, 'מי לעזאזל יהיה השף שיכול לעשות את התפקיד הזה באופן הכי מוזר שיש? ואז מיד חשבתי 'בוב סאגט!' אף אחד על הסט לא האמין לי כשאמרתי שהוא יבוא עד שהוא באמת הגיע וצלצל בפעמון, כאילו זה היה פרק של "צער גידול בנות". כאשר ראפרים מגיעים לסרטונים או שוכרים לימוזינה, הם משוויצים. הוא הופיע על הסט, החנה את הלקסוס שלו על הדשא ונכנס. הוא נראה כמו אבא".

בוב סאגט בקליפ של הראפר Desiigner (צילום: צילום מסך)
בוב סאגט בקליפ של הראפר Desiigner (צילום: צילום מסך)

כזכור, סאגט התפרסם בארצות הברית ובעולם כולו כשגילם את דני טאנר בסדרה "צער גידול בנות" בשנים 1995-1987. בסדרה הוא שיחק אב אלמן שמגדל את שלוש בנותיו יחד עם גיסו ועם חברו הטוב. הוא שב לתפקיד כעבור 20 שנה לסדרה "צער גידול בנות - הדור הבא" (Fuller House). סאגט גם הגיש את תוכנית הסרטונים "America's Funniest Home Video". 

ב-2005 הוא שב למסך הקטן, בערך, כשהשתתף בסדרה "איך פגשתי את אמא", שם גילם גילם את האב שמספר לילדיו המתבגרים איך פגש את אמא שלהם. 

ג'ון סטאמוס, שגילם את גיסו ג'סי ב"צער גידול בנות", מסר בתגובה למות חברו כי הוא "שבור. אני בשוק מחולט. לעולם לא יהיה לי חבר כמוהו. אני אוהב אותך כל כך, בובי". קנדיס קמרון בר, שגילמה את בתו די.ג'יי בסדרה כתבה בטוויטר: "אני לא יודעת מה לומר, אין לי מילים. בוב היה אחד האנשים הטובים ביותר בחיי. אהבתי אותו כל כך".