הצעד הבא: לאחר ששני סרטים תיעודיים שעסקו בקריירה של בריטני ספירס ובאפוטרופסות של אביה ג'יימס עליה, שהחלה בשנת 2008, הפכו את חייה של הזמרת למדוברים ביותר ואף גרמו לפתיחתה של "תנועה לשחרור בריטני" ברשת, היום (שלישי) נודע כי היא הולכת להשיק ספר על חייה.

ספירס חתמה על עסקת פרסום שהוגדרה כ"שוברת שיאים" עבור ספר זיכרונות על עלייתה לתהילה, מערכת היחסים שלה עם משפחתה והניסיון שלה לחיות תחת האופוטרופסות במשך יותר מעשור. מגזין "Page Six" דיווח כי המוציא לאור סיימון אנד שוסטר השיג את העסקה על ספר זיכרונותיה של כוכבת הפופ בסכום של 15 מיליון דולר לאחר מלחמת הצעות ענק שכללה מספר מוציאים לאור.

בריטני ספירס (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס (צילום: רויטרס)

מקור שהיה מקורב לחתימה החוזה אמר למגזין כי: "העסקה היא אחת הגדולות בכל הזמנים, שניה רק לספרים של הזוג אובמה". כידוע, הנשיא והגברת הראשונה חתמו על עסקה בשווי מוערך של 65 מיליון דולר לכתיבת ספרים מרובים עבור Penguin Random House ב-2017.

כזכור, העסקה מגיעה שלושה חודשים לאחר שספירס נלחמה בהצלחה באופטורפסות שהעניק בית המשפט לאביה, ג'יימי ספירס, במשך כמעט 14 שנים. המשמורת, שמיודעת בדרך כלל לאנשים מבוגרים או חולים שאינם יכולים עוד לקבל החלטות בעצמם, החלה בשנת 2007 לאחר משבר נפשי שחוותה הזמרת.

בשנת 2021 העידה ספירס לראשונה בבית המשפט נושא, וטענה כי אין לה שליטה על הכספים שלה, וביקשה להפסיק את האופטורופסות. בנובמבר האחרון האפוטרופוסות בוטלה באופן מיידי על ידי בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, לאחר שעורך דינה אמר ש"רשת הביטחון" עבור הזמרת מוכנה והיא יכולה להשתחרר משליטת אביה.

"היום הגיע הזמן לסיים את המשמורת", אמר אז עורך הדין מת'יו רוזנגרט, שהודה לשופטת ברנדה פני לאחר שמיעת ההחלטה. עוד קבעה השופטת כי החלטתה לא תהיה תלויה בבדיקה רפואית לזמרת, שלא נכחה בדיון בבית המשפט. הזמרת עצמה הגיבה באינסטגרם להחלטה, ולעובדה שמאות ממעריציה התכנסו מחוץ לאולם הדיונים כדי לתמוך בה: "אני אוהבת את המעריצים שלי כל כך הרבה שזה משוגע, אני חושבת שאני אבכה במשך כל היום. זה היום הטוב בחיי, תודה לאל".