גרסה חדשה, מרגשת וסוחפת בשתי שפות, עברית וערבית, לקלאסיקה של בועז שרעבי, השיר "הלוואי" יוצאת היום (שני), לרגל סיבוב הופעות חדש במסגרתו יארח בעז את ואלרי חמאתי.

"הלוואי" הולחן ע"י שרעבי למילותיו של אהוד מנור ובוצע לראשונה ע"י בעז שרעבי בתחרות הקדם אירוויזיון בשנת 1986. כעת לרגל סיבוב הופעות חדש, שבמסגרתו יארח שרעבי את חמאתי, מחדשים השניים את הלהיט בגרסה מרגשת במיוחד בשתי שפות: עברית וערבית, בעיבודו והפקתו המוסיקלית של ירון בכר.

הקליפ לשיר, בבימויו של איתמר לידר שירי, מתעד את המסע של שרעבי וחמאתי ברחבי ישראל, מבית ההסתדרות אל ערי הפריפריה. השניים שרים את "הלוואי" בזמן הנסיעה ואוספים את הנגנים בדרך להופעה המשותפת. שיתוף הפעולה המיוחד בין בעז לואלרי נרקם במסגרת פתיחת לוח ההופעות של רשת מועדוני FRIENDS ,המיזם התרבותי החדש מבית ההסתדרות.

המיזם נולד לאור חזונו של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, להנגיש את התרבות לציבור שמתגורר בפריפריה, צפוי להתרחב ל-18 מועדוני הופעות חדשים בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. החל מחודש מאי הקרוב, כאמור, יחלו לפעול שישה מועדונים בערים: באר שבע, ירוחם, דימונה, אילת, נהריה וראשון לציון. מכירת הכרטיסים תהיה פתוחה לקהל הרחב, תוך מתן סבסוד מיוחד לחברי וחברות ההסתדרות שיהיו זכאים לרכוש את הכרטיסים במחיר מוזל.

"אני שמח על הבחירה בי ובזמרת המבטיחה אלרי חמאתי ליוזמה החשובה הזאת. שיתוף הפעולה בינינו הינו גשר שלתרבויות, מרגש ומיוחד. אני מזמין את כולם להתרגש ממנו" מסר בעז שרעבי. "אני מתרגשת מההזדמנות לשתף הפעולה עם בעז שרעבי, יוצר ששיריו הם פסקול שמלווה את החיים של כולנו", הוסיפה חמאתי ואלרי חמאתי.