מוזיקאים וסלבריטאים יצאו בתמיכה בראפר ותומך התנועה הפלסטינית לואו-קיי (Lowkey), שהביע דעות אנטי-ישראליות קרא ל"אינתיפאדה כלל עולמית". הראפר ספג ביקורת מתנועת "We Believe in Israel" שדרשה להסיר את שיריו מפלטפורמות ההאזנה, בטענה ששיריו כוללים הסתה ומסרים אנטישמיים, ובמיוחד השיר “Long Live Palestine Part 2" משנת 2010.

אמנים רבים חתמו על מכתב המתנגד להסרת שיריו מפלטפורמות כמו ספוטיפיי. בין השמות המפורסמים שתמכו בלואו-קיי נמצא חבר להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס שכבר ידוע בטינתו לישראל, אליו הצטרפו גם הראפרים Wretch 32 ו-Ghetts, הדוגמן אנואר חדיד, השחקן מייקל מלרקי, והדיג'יי צ'רלי סלוט.

החותמים כתבו "לספוטיפיי ולכל הפלטפורמות האחרות לא להיכנע לקבוצות לחץ שיעדיפו להסיר את המוזיקה שלו מאשר להתמודד עם הנושאים שהוא מדגיש". והוסיפו כי לדעתם לואו-קיי הוא "מטרה של מסע הכפשה מתואם שנועד לעשות לו דמוניזציה, להשמיץ אותו ולהשמיד אותו".

View this post on Instagram

A post shared by Lowkey (@lowkeyonline)

"המוזיקה של לואו-קיי עוררה השראה והמרצה מיליונים ברחבי העולם והציתה עניין ברבים לגבי הנושאים שהוא מעלה ביצירתו", הסבירו החותמים. "כתומך בלתי פוסק למען זכויות האדם הפלסטיניות, הוא יעד לרבים שמעדיפים שהמסר שלו לא יישמע".