אחרי סיבוב הופעות מוצלח בארצות הברית, בהן ארבע הופעות בלוס אנג'לס וניו יורק, ורגע לפני סיבוב הופעות נוסף בפאלם ספרינגס, מצעד הגאווה בניו יורק ומצעד הגאווה בשיקגו, נטע ברזילי משחררת את "I Love My Nails" בתשוקה טהורה והעצמה חסרת מעצורים.

אחרי תקופה של שברון לב, נטע משתפת אותנו בסיפור ההתאהבות שלה ואת האהבה לציפורניים שלה - על היופי והעוצמה שבהן וכיצד הן מזכירות לה את היצור היפיפה שהיא יכולה להיות. "I Love My Nails" נכתב ע"י נטע יחד עם אבשלום אריאל ו"The Monarch" - בהפקתו של אריאל ,שותפה הקבוע ליצירה של נטע שעשו יחד כברת דרך.

נטע סיפרה כי  "הסיפור של השיר 'I Love My Nails' הוא בעצם מטאפורה – לאהוב את הציפורניים שלך עוסק באהבה עצמית. בניה וצביעה של ציפורניים מבחינתי היא כמו טיפול עצמי. היא תרפיה בצבעים ועזרה לי להתמודד השנה עם דחיה והחזירה את הצבע לחיי. התרופה הטובה ביותר ללב השבור שלי הייתה להתעסק בציפורניים שלי ובנראות  של הלב החשוף שלי דרכן".

נטע ברזילי (צילום: ערן לוי,עיצוב: Dexsmol)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי,עיצוב: Dexsmol)


"בילדותי נהגתי להתלוות לאימי למכון היופי",, מוסיפה ברזילי. "בכל פעם שאבא נסע לאפריקה לעבודה, בעיניים שלי, הדבר היחיד שרומם את מצב רוחה של אימי וגרם לה להרגיש שהכל טוב הייתה 'המנה' השבועית במכון היופי. אם לא ידעתם, נשים שעוסקות ביופי הן התרפיסטיות הכי טובות".

"בעיני הילדה שהייתי, התהליך של בניית הציפורניים היה בעצם לבנות את עצמה מחדש בכל שבוע", סיכמה ברזילי. "הטקס הזה הפך בעצם להיות המזור ללב השבור שלה ואין לי אלא לחשוב שזה עניין משפחתי אצלנו כי גם אני מוצאת את עצמי בדיוק באותו מקום תהיו שם בשביל עצמכם תאהבו את הציפורניים שלכם, תאהבו את עצמכם".