סערת שלמה גרוניך: לאחר שהזמר הידוע התבטא אמש בפסטיבל עין גב באמרה גזענית, התייחסה לכך הבוקר (רביעי) מנחת האירוע, נסלי ברדה, בכאן רשת ב'. "באותו הרגע שזה נאמר האוזניים שלי עלו באש, חיכיתי לסוף הבדיחה, איפה הפאנץ'? רציתי שיחתום ויגיד שזה סתם. כל מי שיש לו שכל בקודקוד התהפכה לו הבטן. צריך להעמיד את הדברים במקומם", אמרה ברדה.

"לא היה בן אדם אחד שקשור בהנהלת הפסטיבל שלא נע באי נוחות, רבים ממי שראיתי הזדעזעו, היו אנשים שקמו והלכו הצידה כי לא רצו לראות אותו מדבר", הוסיפה ברדה, "אני מתפללת בשבילו שזה לא מה שהוא חושב, ואם כן אז אני עצובה מאוד בשבילו".

לאחר מכן נשאלה ברדה האם האמרה הזו מחייבת חרם תרבותי על גרוניך, והשיבה: "אני לא משטרת המחשבות. בסוף החלטות כאלה נעשות בין אמנים לבין הקהל שלהם. הכאב הכי גדול הוא כאשר תתחיל לשמוע שיר שלו ולא תתרווח מזה. בשבילי זה ברור - האמירות האלו הן כל כך מכוערות ועצובות כי לא כך מרגיש עם ישראל, הוא לא מרגיש את ההפרדה, את הצורך בהתבדלות, אלא מרגישים את הביחד. אני באמת חשה צורך להגיד שהאמירות האלו הן שקר".

כזכור, בפסטיבל עין גב שהתקיים אמש אמר שלמה גרוניך: "אתם קהל נהדר, כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ'חצ'ח אחד". לאחר האמרה חזר בו גרוניך בהמשך המופע, ולאחר מכן התנצל גם בחשבון הפייסבוק שלו: "לאור פליטת הפה שהייתה לי הערב במהלך הופעתי בפסטיבל עין גב, אני באמת מצטער על האמירה המטופשת. לא יודע מאיין באה לי בדיחה גרועה זו, אני מתנצל מעומק הלב. לאור שיתופי הפעולה שלי לאורך השנים אי אפשר לחשוד בי שאני גזען".