הזמר שלמה גרוניך, שעורר סערה אמש בעקבות התבטאותו במהלך פסטיבל עין גב, לוקה בדמנציה, כך דווח היום (רביעי) בחדשות 13. על פי הדיווח, בני משפחתו טענו כי בשנה האחרונה חלה התדרדרות חדה במצבו ורק לפני ימים אחדים אובחן פעם נוספת.

לדבריהם, כפי שצוטטו מפי הכתבת נריה קראוס, הוא חווה ניתוקים ואף אומר דברים ללא הקשר. עוד הוסיפו בני משפחתו כי אלו חשבו לבטל הופעתו, אך ציינו כי הדבר "מחייה אותו".

נזכיר כי אמש, הזמר חתם את הופעתו באומרו: ״אתם קהל נהדר, כולם כאן אשכנזים ששרים יפה ואין אפילו צ׳חצ׳ח אחד". מיד לאחר מכן, עלתה מנחת האירוע, נסלי ברדה ואמרה: "לא שמת לב שעם ישראל כולו יושב כאן בקהל וזאת בדיוק הסיבה שהקהל הזה כל כך יפה והשירים, אמן יקר ומוערך כמוך, שייכים לכולם". מיד לאחר מכן, גרוניך עלה שוב לבמה והתנצל: "אני רוצה להתנצל בפני כולכם, לא הייתי צריך להגיד את זה, סליחה, להתראות".

בהמשך להתבטאותו והתנצלותו, קולגות גינו את דבריו ואמנים נוספים אף קראו להחרימו. במקביל בוטלה הופעה שתוכננה לו בכפר יונה. שושי כחלון כידור, ראש עיריית כפר יונה הוסיפה: "צר לי על האמן ועל האמירה, המבטאים חוסר סובלנות המייצר פילוג".