מצא את האפיקומן: הזמר עומר אדם ביסס בשנים האחרונות את תפקידו כזמר המצליח בישראל, עם להיטים שזכו למיליוני צפיות ברשת והופעות שהכרטיסים אליהן נמכרים רגעים אחרי פתיחת הקופות.

אם מישהו היה צריך עוד הוכחה להצלחה של אדם - היא הגיעה בימי הפסח. עם סיום החג, נודע כי עומר אדם הוא האמן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בתקופת חול המועד פסח, כשהוא עוקף אמנים וותיקים ממנו עם רפרטואר עשיר בהרבה.

עומר אדם עקף את אייל גולן (צילום: באדיבות עופר מנחים יחסי ציבור)
עומר אדם עקף את אייל גולן (צילום: באדיבות עופר מנחים יחסי ציבור)

במצעד ההשמעות שמפרסם בכל שבוע Mediaforest כבש אדם את המקום הראשון עם 557 השמעות בימי החג בתחנות הרדיו הארצי והאזורי, כאשר אל המקום השני הגיע אייל גולן על 534 השמעות, את המקום השלישי קטפה שרית חדד עם 471 השמעות ובמקום הרביעי נמצא שלמה ארצי עם 437 השמעות.

בנוסף, עומר אדם, יחד עם אחיו גל אדם, כבשו בימי החג המקום הראשון במצעד הסרטונים החמים ביו-טיוב בישראל, עם שירם ״"אחים בדם".

כזכור, רגע לפני ליל הסדר האחים למשפחת אדם הוציאו את הסינגל "אחים בדם" מלווה בקליפ מרגש המורכב מתמונות ורגעי ילדות של המשפחה.

על ההפקה המוזיקלית חתום רובי פייר שגם כתב את המילים והלחן של הלהיט המרגש לצידם של נתי אבידן ואדיר גץ, על עריכת הקליפ אחראי רומן בוצ'אצקי.

הסינגל החדש משוחרר יום לאחר סיום סיבוב ההופעות הענק של עומר אדם בארה"ב וחודש בלבד מאז השיק גל אדם את אלבומו הראשון שזכה להצלחה גדולה.