המוזיקאי אברהם טל הוציא סינגל חדש לקראת אלבום חדש והשקת מופע קיץ ענק וחגיגי באמפי קיסריה ב-30.6.22, "קח עוד נשימה" - סינגל ראשון מתוך אלבום קונספט חדש, שישא את השם "אחד", שייצא בקרוב. "אחד" הוא פרויקט שכולו אברהם - כל המילים, הלחנים, הנגינה על כל הכלים, העיבודים, התיכנותים, המיקסים והמאסטרינג - כולם אברהם טל.

"האלבום הוא מהאתגרים הגדולים ביותר שלקחתי על עצמי, כאדם שרגיל ליצור בחברה ולקבל משוב בכל שלב ושלב בתהליך היצירה", אומר טל. "כשאתה עובד עם אנשים נוספים אתה מרוויח מכישרונם, אך בדרך, כל אחד שמצטרף משפיע על הסאונד הסופי, כך שהסאונד הראשוני שדמיינתי הולך ומקבל צבעים אחרים".

"במשך שנים היה לי חלום לשמוע אלבום מוגמר שהוא כולו אני, הסאונד שלי, האופי שלי, בדיוק כמו שאני מדמיין את המוזיקה במאה אחוז", מוסיף טל. 

קבלו השמעה ראשונה למסע המוזיקלי של אברהם, מתוך האולפן בפרדס חנה, עד לזיקוק הסאונד החדש שלו. את האלבום החדש ישיק אברהם טל במופע ענק באמפי קיסריה, במה שכבר מוכרת לו היטב ואליה הוא חוזר הקיץ, שם יפתח את סיבוב ההופעות החדש - "אחרת נשתגע". מסע עשיר בתחנות חייו, יחד עם משפחת הנגנים המשובחת שלו ועם כל הלהיטים הגדולים, שהם אבני דרך במוזיקה הישראלית - "שבוע טוב", "מחוזקים לעולם", "מי לא יבוא", "כל הילדים קופצים", "אורות", "הימים עוברים" ועוד, וגם ביצועים ראשונים לשירים החדשים מהאלבום החדש.

לרכישת כרטיסים - לחצו כאן