יום חג למעריציה של ביונסה: זוכת פרס הגראמי, בת ה-40, הוציאה הבוקר (שלישי) סינגל חדש בשם "Break My Soul". רצועת ההאוס, שנמשכת על פני ארבע דקות, מסמפלת את הלהיט "Show Me Love" של Robin S משנת 1993 ואת "Explode" של ביג פרידיה.

"Break My Soul" מגיע פחות משבוע לאחר שהודיעה חברת "קולומביה רקורדס" שאלבום האולפן השביעי של ביונסה, "Renaissance", ייצא ב-29 ביולי.

מעריציה הנאמנים של הזמרת, יוצאת "דסטיניז צ'יילד", יצאו מגדרם כשמוקדם יותר הזמרת עדכנה את ה"ביו" בחשבון האינסטגרם שלה ושורה  -"6. BREAK MY SOUL", מה שככול הנראה מצביע על כך שהשיר יהיה השישי באלבום  "Renaissance".

"Renaissance" יהיה אלבום הסולו הראשון של הכוכבת מזה שש שנים, ולאחר "Lemonade" מ-2016. (בתקופה שבין לבין היא הוציאה אלבום פסקול ל-The Lion King and Everything Is Love, אלבום בשיתוף פעולה עם הבעל ג'יי זי. היא גם הוציאה את Homecoming: The Live Album, שהוקלט במהלך הופעתה הראשית של Coachella ב-2018, ובמרץ, פתחה את פרסי האוסקר השנתי ה-94 עם ביצוע מיוחד של השיר שלה "Be Alive").

כזכור, זמן קצר לאחר פרסום החדשות על האלבום החדש, מגזין "ווג" הבריטי שיתף תמונות של ביונסה מפארת את שער גליוני יולי, כשהיא כרובה על סוס ולובשת שמלה שחורה, לצד כתבה קצרה עם רמזים למה שעתיד להיות באלבום.