הזמרת שי המבר שכבשה לנו את הלב בתוכנית "הכוכב הבא" הפכה להיות הזמרת שכולנו אוהבים את השירים שלה ותמיד יהיו ברשימת הנגינה שלנו בנייד. הזמרת יצאה לסיבוב הופעות שהפך להיות סולד אאוט בכל רחבי הארץ. בימים אלה המבר משיקה שיר חדש בשם "רציתי הכל", שמספר על הדברים שרצתה לעשות בחיים ולא הספיקה בגלל הקורונה ועל הראיה האופטימית שלה על הסיטואציה, לראות את האור להגדרתה, ועל ההתחלה שמגיעה אחרי הסוף. "זה שיר על רצונות שהם דבר לא הגיוני, אני רוצה את החופש, את האהבה ואת עצמך ואת הזוויות. אין סוף לרצונות ולמה שאנחנו באמת רוצים", אמרה בשיחה עם איריס קול ב-103FM.

בהמשך סיפרה על קרן פלס שמנהלת אותה אומנותית: "אני כתבתי והלחנתי את השיר, וקרן באמת הייתה שם לכוון ולדייק. גם לפני שקרן נכנסה לתמונה, שאבתי השראה מאנשים שאני אוהבת כמו דודו טסה וכמו קרן. ישבנו על השיר הזה לא מעט, ורצינו לפצח אותו. כשצילמנו את הקליפ לשיר העליתי את הרעיון לצלם את זה באולם תיאטרון כדי להעביר תחושה של מונולוג, זה באמת שיר שהוא מונולוג ותחושה של דחיפות של מישהי שרוצה להגיד את הדברים שהיא רוצה". 

על הביטוי "נשיקת אקמול" המופיע בשיר אמרה כי הוא "זה מדבר על המקום הזה של לאלחש כאב רגשי, לעשות משהו שקצת יקהה את כאבי הלב, את מקומות הנפש, נשיקת אקמול, לזה התכוונתי".

המבר משתתפת בימים אלה במחזמר "הלהקה" בבימויו של צדי צרפתי בתיאטרון הבימה. "פתאום אני פעם ראשונה על הבמה", סיפרה, "ואני חלק מקאסט מהמם וכולם ביחד צריכים להעביר את הקהל ואת עצמנו חוויה, להיכנס לנעלי דמות שהיא לא אני, למצוא בתוכה את עצמי ולמצוא בי אותה, ואת חלק מקבוצה שזה משהו שחדש לי ומרענן. חוץ מהעניין של להיכנס למדים שזה לא הכי כיף".