יותר משנה לאחר שזכה השחקן המוכשר צחי הלוי בתוכנית הריאליטי "הזמר במסכה" בתוך תחפושת התרנגול המסתורית, שב הלוי אל המיקרופון והבמה עם סינגל חדש, "הכל תקוע", אותו כתב והלחין עם צליל קליפי, טל פורר ויוני חרל"פ. השיר הנפלא מבשר את חזרתו ליצירה ועשייה מוזיקלית, שזנח לפני שנים כשהחל לטפח את אהבתו למשחק.

בשיחתו עם איריס קול ב-103FM, סיפר מה גרם לו לכתוב את השיר ואף הסביר את מילותיו העמוקות והחשופות: "אני חושב שתקיעות היא ברמת התחושה. השאלה אם זה משהו שתקוע בראש. יש את הדברים הפיזיים, כמו להיות תקוע בפקק, יש תנועה אבל עדיין חווים תקיעות מסוימת. השיר כן מדבר על תחושות של תקיעות ברמה האישית, ועל מה שמצליח להניע אותי אישית למרות התקיעות שאני חש לעיתים. אנחנו יוצאים מתקופה של תקיעות עולמית".

"באיזשהו מקום, אני מזהה תחושה של אפאתיות", התייחס גם למצב הפוליטי והמדיני הדחוק, "אנחנו לא אמורים לקבל את זה שאנחנו חיים בלופ תמידי כמובן מאליו, החל מפקקים בכבישים וכלה במצבים חברתיים שאנו מגיעים אליהם. השאלה איך אנו ממשיכים לנוע בתוך הלופ הזה".

באשר לקריירת המשחק הענפה, שיתף הלוי: "בעשור האחרון השקעתי בללמוד מה זה להיות שחקן, ואני מרגיש שבאמת זכיתי להיות חלק מפרויקטים מאוד מעניינים. אני עדיין מגדיר את עצמי כתלמיד, ואני עדיין מתרגש מכל סט שאני מגיע אליו. טיפה שמתי את המוזיקה בצד, אך כן היו נגיעות".