אחרי שריגש מדינה שלמה עם הסינגל הראשון שלו "Better", שהפך להצלחה גדולה וכבש את המקום הראשון במצעדי הלהיטים. מוציא תמיר גרינברג סינגל חדש "Into the night". גרינברג סיפר לאיריס קול ב-103FM על ההפתעה מאחורי השיר - הסיפור בינו לבין אביו. עוד שיתף גרינברג על ההתרגשות רגע לפני שעלה לבמה להופעת חימום לפני להקת .

"השיר הזה מדבר על התקופה, גם מערכת היחסים בינינו וגם התקופה שהייתה באמריקה, זה מעין שיר מחווה בשבילו, עלינו, על שנינו. היה לי חשוב לעשות את זה ואני שמח מאוד שזה יצא", אמר גרינברג בפתח השיחה. "הוא שמח שאני פה עכשיו אתו. הוא תמך בי, הוא הבין שאני צריך לנסוע בשביל המוזיקה, שיש את החיים ויש את העבודה. אני חושב שהוא בעיקר שמח שחזרתי בתקופה הזאת לארץ, שגם העבודה וגם החיים מסתדרים יחד".

עוד שיחזר את הרגע בו סיפר לאביו על היוולדותו של השיר: "הוא נורא התרגש, הראיתי לו את זה גם עם הקליפ. הוא שמע את השיר בהופעה, הוא לא ידע שזה הסיפור, אבל הראיתי עם הקליפ וזה היה באמת רגע מאוד מרגש".

"הייתה חוויה מטורפת, יותר ממה שציפיתי אפילו", ציין גרינברג על הופעת החימום שהעניק ל־Maroon 5 בפארק הירקון. "זה לגמרי פותח את התיאבון. אני מרגיש בר המזל שיצא לי לעשות את זה. אני מקווה שיום אחד גם אני אעשה דבר כזה. המכבייה זה כבוד גדול, ו'הכוכב הבא' שהשיר שלי הוא שיר האודישנים זה בכלל דבר מאוד מרגש ומיוחד".


בסיום, חשף הזמר האהוב כי "בעוד כמה חודשים אני הולך לעשות משהו מרגש וגדול, זו תהיה הגשמת חלום לגמרי".

עזרה בהכנת הכתבה: שני רומנו