שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, התייחס היום (שלישי) לראשונה לתקרית שארעה בבית הנשיא ובמהלכה הזמרת יובל דיין סירבה ללחוץ את ידו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, כיוון שהיא שומרת נגיעה. "אני רוצה לשלוח מסר לך, יובל, שהופעת עם נשיא ארצות הברית והנשיא הרצוג", אמר ניידס במסר מצולם והוסיף כי "הנשיא היה אסיר תודה בשם האנשים בישראל ונשיא ארצות הברית. ולך, שהיית נאמנה לאמונה שלך. תודה בשם העם האמריקאי על שיירתך היפהפייה". 

כזכור, ההחלטה של דיין עוררה זעם בציבור וביקורת על כך שהלבינה את פניו של נשיא ארה"ב, בעקבות כך רבים תקפו אותה וטענו כי "דרך ארץ קדמה לתורה". הזמרת התייחסה לסערה ואמרה: "לפני שבוע שאלו אותי, האם תלחצי את ידו של הנשיא? וחשבתי על זה לעומק. הרי יש כאן התנגשות בין שני ערכים שברורים לי וחרוטים עמוק בנפשי, שמירת נגיעה - שאצלי מגיעה גם ממקום דתי, וגם ממקום שרבים לא יבינו. מגיל 16.5 אני חשופה לכל כך הרבה אנשים ויש לי רצון לשמור על עצמי באופן מסויים דרך לבוש ומגע, מעולם לא ראיתם אותי מבזה מישהו, אצילות וכבוד האדם הם ערכי יסוד עליהם התחנכתי ובעתיד עליהם אחנך את ילדיי". 

בנוסף, הפרטנר ששר לצידה בטקס, הזמר רן דנקר, התייחס גם הוא לתקרית ואמר: "אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה. אפשר גם לדון בזה. אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, ובעיקר של הגיבורים המסתתרים פשוט לא מתקבלת על הדעת. יובל אהובתי , אני התרגשתי מכל שניה איתך. את הפרטנרית המושלמת. את אמן חד פעמי ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד".