לא כולל שירות: דודי פטימר חוזר ללהיטים הגדולים מסדרת הנוער האייקונית של הניינטיז – "לא כולל שירות". בלעדי לאתר ולישומון 103fm 

"לא כולל שירות" הייתה אחת מסדרות הנוער הפופולריות הראשונות בישראל ששודרה בין 1990-1993 ובמשך שלוש עונותיה המליכה כוכבי נוער גדולים, חברי להקת "צעירי תל אביב", כמו סער פין, דנה דבורין, טל מוסרי, אלינור אהרון, שיר גוטליב, ניר גבע, טל זייברט, אוהד חיטמן ועוד רבים וטובים, מרביתם עדיין בתעשיית הבידור (בין אם בפרונט ובין אם מחוצה לאור הזרקורים) וקיבלו את הפריצה הראשונה הודות לסדרה.

הסדרה, שכתבה נירית ירון וביים יצחק שאולי (הבמאי אורי פסטר הכין את השחקנים לסדרה) ובניהולו המוזיקלי של אילן גלבוע, התרחשה בבית קפה בו עובדים ורובצים בני הנוער, ועסקה בנושאים שמעסיקים את הנוער כמו אלימות, סמים, אהבות, לימודים וגיוס לצבא, לוותה בפסקול מושקע שכלל גרסאות כיסוי עבריות לשירים לועזיים ידועים משנות ה-50, ה-60 וה-70 לצד שירים מקוריים שנכתבו ברובם ע"י נירית ירון ודובי לנץ, בראשם "קיץ", "שושנה", "כמו תפילה", "אני משתגעת", "בוא אל המסיבה" ו"סמים".

בשיא הפופולריות כוכבי הסדרה יצאו לסיבוב הופעות מוצלח ואף אחת ההופעות, ב"סינרמה" בתל אביב, תועדה והפכה לקאלט. 

בפרק זה של "מילים ולחן" הקדיש דודי פטימר את הפודקאסט למיטב הלהיטים של הסדרה, שיצאו על גבי קלטת/תקליט/דיסק נדירים, לסיפור מאחורי הסדרה ומה עושים כוכביה כיום.

התודה להשגת ההקלטות הנדירות שמשובצות בפודקאסט ניתנת למאור גופר, נילי בן גל ורועי אביב.